monskjellevoll Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 hei, har en e30 som eg har sveist all rust på og fjernet all tectyl og boddymasse under. etter de ble gjort ble bilen sanblåst under, så e helt rein og fin under så da er spørsmålet, ka bør eg behandle bilen med under? og i hjulbuer ? den e bare sink-grunnet no. vill helst ikke bruke tectyl siden den e så klisete. setter stor pris på tillbakemeldinger. et bilde av hjulbuen.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now