Gå til innhold

F11 mangler stroppefester i bagasjerom?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Ut ifra bilder jeg har sett så ser det ut til at F11, i motsetning til E61, mangler fester for stropper (med krok) i gulvet på hver side bak baksetene i bagasjerommet. (Jeg ser bare 2 slike i gulvet på hver side ved bakluka)

Stemmer dette? (i såfall er dette "et steg tilbake" i forhold til E61)

Skrevet
Både ja og nei, du må bestille bilen med bagasjerom kit for å ha disse festene. Mangler du dette kittet så mangler du disse festene.

Ja, jeg har sett på bilder at ekstrautstyret "bagasjeromspakke" har skinner med flyttbare stroppefester. Men jeg håpte at det også fantes stroppefester ved baksetene i standardutstyret, slik det gjorde for E61.

Jeg har nå nettopp sett noen bilder på nett som kan tyde på at slike fester likevel finnes som standard for F11. Dette ved siden av festene til luka i bagasjeromsgulvet.

Der kan jeg skimte 2 doble sett med "plastlokk" som trolig (?) skjuler stroppekork-fester under (?)

Skulle gjerne fått noen som vet dette til å bekrefte/avkrefte dette :-)

Skrevet

Hei, var ute i bilen å sjekket nå, jeg har en 2012 modell og jeg bestilte bilen uten denne bagasjeromspakken. Jeg har festekroker (firkantet og fornikklet) helt bak i rommet, om det er fester rett bak seteryggen er jeg noe usikker på, sjekket ikke det. Beklager litt feilinformasjon, jeg var sikker på at jeg ikke hadde disse festene.

Skrevet
Hei, var ute i bilen å sjekket nå, jeg har en 2012 modell og jeg bestilte bilen uten denne bagasjeromspakken. Jeg har festekroker (firkantet og fornikklet) helt bak i rommet, om det er fester rett bak seteryggen er jeg noe usikker på, sjekket ikke det. Beklager litt feilinformasjon, jeg var sikker på at jeg ikke hadde disse festene.

OK

Kunne du sjekket, når du får tid, om de 2 doble settene med "plastlokk" (ved siden av festene til luka i bagasjeromsgulvet bak setene) skjuler stroppekork-fester?

Skrevet

Hei Igjen, det er festekroker under de 4 plastlokkene rett bak seteryggen (helt frem i lasterommet). Jeg var heller ikke klar over disse festene...

Gjør oppmerksom på at jeg har ikke denne bagasjeromspakken, da trur jeg det er skinner i tillegg.

Skrevet
Hei Igjen, det er festekroker under de 4 plastlokkene rett bak seteryggen (helt frem i lasterommet). Jeg var heller ikke klar over disse festene...

Gjør oppmerksom på at jeg har ikke denne bagasjeromspakken, da trur jeg det er skinner i tillegg.

Høres bra ut! Takk for at du sjekket ut dette :-)

(Da ser jeg ikke helt behovet for bagasjeromspakke.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...