bkallevag Posted September 12, 2012 Posted September 12, 2012 Hei Bilen min er litt tungstartet (må kinne den litt meir en vanli), den bruker mye bensin og er veldi slapp i ''vanli kjøring'', eg er ganske sikker på at det er Kamsensor og Veivsensor som må bli byttet ut. Er det nødvendi å kjøpe de orginale senorane som koster omtrent dobbelt så mye en uorginale? Noen så har formening om dette? BMW 523ia 96' e39
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now