seff Posted September 13, 2012 Posted September 13, 2012 Hei, Jeg har en 1993 BMW 325i som lekker vann. Den lekker fra en plugg helt i bunnen av ekspansjonstanken. Det jeg lurer på er om dette bare er en tappeplugg med en dårlig pakning, eller om denne pluggen har en form for overtrykks funksjon? mvh Christoffer
turbokula Posted September 13, 2012 Posted September 13, 2012 Hei,Jeg har en 1993 BMW 325i som lekker vann. Den lekker fra en plugg helt i bunnen av ekspansjonstanken. Det jeg lurer på er om dette bare er en tappeplugg med en dårlig pakning, eller om denne pluggen har en form for overtrykks funksjon? mvh Christoffer hei det er en tappe plugg prøv og skru den inn den skal være helt inne ved plastiken ellers må du hente en ny plugg på høggern
seff Posted September 13, 2012 Author Posted September 13, 2012 Takk for svar. Jeg var redd for at det kunne være noe verre.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now