Jump to content

M50B25 lekker vann


Recommended Posts

Posted

Hei,

Jeg har en 1993 BMW 325i som lekker vann.

Den lekker fra en plugg helt i bunnen av ekspansjonstanken.

Det jeg lurer på er om dette bare er en tappeplugg med en dårlig pakning,

eller om denne pluggen har en form for overtrykks funksjon?

mvh

Christoffer

Posted
Hei,

Jeg har en 1993 BMW 325i som lekker vann.

Den lekker fra en plugg helt i bunnen av ekspansjonstanken.

Det jeg lurer på er om dette bare er en tappeplugg med en dårlig pakning,

eller om denne pluggen har en form for overtrykks funksjon?

mvh

Christoffer

hei det er en tappe plugg prøv og skru den inn den skal være helt inne ved plastiken :D ellers må du hente en ny plugg på høggern :D

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...