RS-Heggem Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Er det noen som har? Hvor få tak i i Norge. Vil helst ikke bruke ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Trodde de hadde dette på biltema? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 Trodde de hadde dette på biltema? Da har de i såfall fått det inn i sortimentet i senere tid, for tidligere har de kun hatt 12-kant (som man kan få bruk for på BBS f.eks.) Til info så gav jeg opp å finne 10-kant i Norge, så jeg kjøpte på ebay til slutt. (Ikke kjøp de aller billigste da de er veldig dårlige.) Kom på at jeg kanskje ikke sjekket Sealey i Norge da jeg var på utkikk etter 10-kant. Du kan høre med dem, siden de bruker å ha det meste av spesialverktøy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardroxer Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 En följdfråga av mig då! Vart hittar man 10 kants skruvar till fälgarna? M7x32. Har frågat av felgenman och tunershop och dom hade inte Skickat från min GT-N7000 via Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 13, 2012 Forfatter Share Skrevet September 13, 2012 Trodde de hadde dette på biltema? Da har de i såfall fått det inn i sortimentet i senere tid, for tidligere har de kun hatt 12-kant (som man kan få bruk for på BBS f.eks.) Til info så gav jeg opp å finne 10-kant i Norge, så jeg kjøpte på ebay til slutt. (Ikke kjøp de aller billigste da de er veldig dårlige.) Kom på at jeg kanskje ikke sjekket Sealey i Norge da jeg var på utkikk etter 10-kant. Du kan høre med dem, siden de bruker å ha det meste av spesialverktøy. Da kan jeg muligens kjøpe direkte fra claus likevel da. Mye styr å skaffe seg dette da. Tror han skulle ha €100 for et sett jeg. 3 deler vel. Bolter er det vel best å kjøpe på ebay? Evt fra felgengarage.de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå