Gå til innhold

Min "nye" e38. S62B50, Godkjent med S62B50 motor. 476hk og 560nm på hjul. dyno papirer s39


D.Toft
 Share

Anbefalte innlegg

takk.

ja dem ble røsket ned.

var ingen fester igjen som holdt dritten oppe :P

satte opp store skiver på mine, det holdt jo en stund, men nå er dem lause igjen. tror jeg bare røsker dem vekk selv, er ikke mye varme bak der uansett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er noe dritt når dem skjoldene løsner, klirrer og irriterer.

nei tror ikke det er mye varmgang der bak.

men på e39`en med rake 2.5" rør fra bakaksel og ut i 1 stk dobbel endestuss er glovarm på stussene.

får få varmgang i eksosen på denne her og kjenne etter hvor varmt det blir.

selv tectylerte eg GODT over skjoldene på denne bilen, så håper eg ikke får problemer nå når skjoldene er vekke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var bilen satt på bakken bak, men må bytte ene bærearmen bak seinere, slakk i kulen.

har påbegynt demontering fremme, relativt grei jobb. synd man ikke får av skjermene uten å måtte demontere panser.

fant slakk i paralell staget, det var en strek i regningen, så blir vel å bestille dette fra koed sammen med bærearm bak, og alle 4 fremme, så er dem byttet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant slakk i paralell staget, det var en strek i regningen, så blir vel å bestille dette fra koed sammen med bærearm bak, og alle 4 fremme, så er dem byttet.

bytta akkurat alt dette på min bil og hadde 4 hjulskontroll. bilen ble som en drøm og kjøre etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente en liten slakk, så var bare å bite i det sure eple og bestille dette.

casterstag og bærearm er like dumt å bytte når alt er demontert uansett. for skal jo inn poly foringer der

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente en liten slakk, så var bare å bite i det sure eple og bestille dette.

casterstag og bærearm er like dumt å bytte når alt er demontert uansett. for skal jo inn poly foringer der

hehe, nye orginale foringer holder for meg, er ikke noen raserbil heller så. blir vel stit nok når du får på polyforinger ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da syntes eg du var uheldig :P kan ikke huske eg har fått go cart.

bedre styrerespons, mindre mulighet for skeive skiver pga deffekt casterstag foring.

ja dem er utrolig lett å bytte :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil du har kjøpt. Leste nettopp gjennom hele tråden. Var ikke mye bilder å titte på gitt :P

Vurderer å kjøpe meg E38 til sommeren, blir vel da 728i. Fungerer disse bra som bruksbil?

Siden jeg har E36 Coupe i dag, vil jeg vel merke at jeg får litt bedre plass hvis jeg velger E38 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er desverre ikke flink med bilder, så dette blir vel nesten som en blogg :P

jeg er fornøyd med 728 som bruksbil, ikke noe reser, men går ikke SÅ ille.

litt bedre plass? er jo omtrent dobbel så stor plass som en e36 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...