Pinto Posted September 13, 2012 Posted September 13, 2012 Noen som vet om jeg kan koble om lyktene så jeg ikke MÅ ha på parklysa når jeg kjører? Gira på andre farger på parklysene men kan ikke ha det på mens jeg kjører. Har en liten spak jeg drar i, Drar jeg i den 1 gang så slår parklysene seg på, drar jeg 2 ganger så kommer normale lys + parklys. Dette liker jeg ikke <:
Erlend E30 Posted September 13, 2012 Posted September 13, 2012 Du trykker på spaken (høyre)helt inn går tåkelyset av . Drar du engang ut er den på . 2 ganger helt ut er det tåkelys bak også . På (venstre) drar du en gang ut er kun kjørelys på . Trykker du den helt inn er kjørelyset av . Edit : Du kan gå ut av bilen å se på lyset hvis du er usikker . Mvh compact eier
Pinto Posted September 13, 2012 Author Posted September 13, 2012 Takk for svaret men jeg tror kanske du misforstod litt Når jeg drar spaken til venstre ut Slår kjørelys OG Parklys seg på. Er det noen mulighet at Parklysene IKKE slår seg på? Er ikke så gira på og kjøre rundt med røde Parklys Også når jeg drar spaken 1 gang ut slå bare parklys seg på. Altaså sånn: 1 gang ut Parklys 2 ganger ut BARE kjørelys og ikke parklys. Hvis du skjønner hva jeg mener
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now