D.Toft Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 ja, løfte fronten HØYT. det hjelper på, mens man lufter med den metoden
LK Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Tar av slangen nærmest radiator og holder slangen opp,og fyller inn mot motor...
kje Skrevet September 13, 2012 Skrevet September 13, 2012 Merkelig hvordan alle har forskjellige meninger rundt det å lufte systemet. Kjøpte meg nettopp en 523ia '99 og det er det letteste systemet jeg har jobbet med! Både lufting og flushing gikk som en lek M50 tar litt lengre tid, men helt kurant den også. Det er ingen heksekunst!
Johnny.fjetland Skrevet September 13, 2012 Forfatter Skrevet September 13, 2012 som at den skrangler eller blåser mye? Hei igjen. Den skrangler ikke men bare blåser ujevnt.
LK Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Du snakker om vifta som sitter på viskosekoblingen nå,ikke den elektriske foran radiatoren? På min bil blåser vifta endel når motoren startes opp,for å så roe seg ned etter 5 min kjøring. Blir motoren veldig varm eller det er veldig varmt ute strammer viskosen seg og vifta går jevnt med turtallet på bilen. Hvis du kjører en tur til du får skikkelig drifttemp på bilen kan du prøve å stoppe vifta med en avis eller noe. Skal kjenne endel motstand da. Hvis du får stoppet vifta ganske kjapt på denne måten er den nok kaputt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå