dud3s0n Skrevet April 17, 2013 Forfatter Skrevet April 17, 2013 Fikk prøvd på noen bbs-lm i dag! Hadde vært strøkent med frontplate og senk!! Har også bestemt meg for og våtslipe den og ha på klarlakk. Ikke helt fornøyd med resultatet når jeg vet det kan bli bedre!
dud3s0n Skrevet April 18, 2013 Forfatter Skrevet April 18, 2013 Ka langsiktige planer du he før E28'n da? -våtslipe +klarlakk -frontplate + lakk -eu kontroll -alvorlig senk -m30b35 så fer i håpe han hansson ska kjøpe se nye felga, so i fer sa lm'an! så he i ett 745 grenrør som i sku brukt te nåkkå fernuftig ette kvart de e hvertfall de so ska fåregå no framover
BmOle Skrevet April 19, 2013 Skrevet April 19, 2013 Kom seg med nye deler! Fra meg, hehe Delene og felgene fikk du svin billig! Ser ut til att denne blir bra !
dud3s0n Skrevet April 19, 2013 Forfatter Skrevet April 19, 2013 Kom seg med nye deler! Fra meg, hehe Delene og felgene fikk du svin billig! Ser ut til att denne blir bra ! Jepp, ikke noe og si på prisen. Så takk for det!
dud3s0n Skrevet April 22, 2013 Forfatter Skrevet April 22, 2013 Stabstag til e28n under produkjson Lykter frå frontlykter.no bra service og billig! kun 390,- pr grøfter med feste. wiiide m5 bakplate. lakkering fått vaska og rydda garagen og. på tide. Min og "zantrix" sin med ac felger!
knoskar Skrevet April 22, 2013 Skrevet April 22, 2013 Ser gromt ut ta Erik Sent from my HTC One X using Tapatalk 2
dud3s0n Skrevet April 23, 2013 Forfatter Skrevet April 23, 2013 Ser gromt ut ta Erik Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 takk fer de
dud3s0n Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 Bestemte meg for og stikke på treff sammen med "zantrix" den 1 mai i ålesund Ble en del jobbings med bilen før vi kunne reise. Starta dagen før med lakking, polering, montering osv. Var og henta meg en bakfanger til hos "oberland som var litt bedre enn den andre jeg fikk tak for litt siden. Fikk lakka opp igjen hjulbue bak der jeg bytta kanal for en stund siden og en del av bagasjelokket. Var uheldigvis litt hard på poleringen dagen etter så kom inn på grunninga en plass på lokket. Men tenkte jeg skulle plokke det av og lakkere hele. Blir uansett hellakking neste år Utrolig imponert av hva en polering kan gjøre med en bil. Zantrix som har polert bilen og stått på som en helt for og bli klar for treff. Treffet skulle slutte kl 5 men det ble avsluttet i halv 2 tiden. Så vi kom 5-10 min etter de hadde kjørt siste runde. Men men.. Ble dårlig med bilder underveis vi holdt på.. Travelt Fikk tatt noen bilder da vi kom hjem igjen da hvertfall "Hååns" sin e28 og espen sin e30
Vegardb17 Skrevet Mai 3, 2013 Skrevet Mai 3, 2013 fy faen for ei skuuuute Digg den caben og E28'n også, så fin i lakken ut spesielt mtp hvor røten den så ut når du kjøpte den
dud3s0n Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Skrevet Mai 3, 2013 fy faen for ei skuuuute Digg den caben og E28'n også, så fin i lakken ut spesielt mtp hvor røten den så ut når du kjøpte den Ja steiktøft no:) Ja, trudde ikkje de kom te å bli so bra:)
dud3s0n Skrevet Mai 6, 2013 Forfatter Skrevet Mai 6, 2013 Sto å kikka etter deg på treffet men men Ja, va litt synd. Men kjem vel fleire treff
dud3s0n Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Skrevet Mai 26, 2013 Da blir det turbo i e28´n har fått ræva i gir i det siste og montert en del så nå er den snart klar for kontroll med 2 liter Fått hanka inn grenrør og steinalderturbo.. men skal vel funke fint til 350 hk 3.5" inntak. ikke det at jeg trenger det nå, men fint og ha til senere bruk da jeg sikkert får lyst på mer etter hvert fått blokka orgninal inntaket.. men regner med jeg sveiser på en plate da det kommer til og se finere ut... håper og få pulverlakkert innsug og toppdeksel. flens til spjeld. laga meg fo flenser for til overgang til turboen i og med jeg vil ha turboen toppmontert. har ikke noe bil og få testa dette i, men håper og få plass uten å modifisere noe mer før jeg fresa til flensen vel og merke. tenkte og sveise 3" v-band rett på eksoshuset. fikk en kompis til og helsveise innsuget! fint med alu-tig!! kommer vel noen bilder av bilen etter hvert og tok av bunnpanna idag og foresten.. fant ut att jeg må ha nye stempelringer.. så da blir det overhaling av bunndel og planfresing av topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå