midlertidig Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Er ikke helt sikker på om dette innlegget går inn her, men syns det var det som passet best. Skal kjøpe meg skikkelig senkesett til E39'en min, og da lurer jeg bare på hvor dere foreslår jeg kjøper? Hvem har det beste og det billigeste? Noen gode sett som foreksempel har "toppene" med?
TurboLag Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 om du skal ha ren banebil av e39'en ville jeg sett på f.eks. bcracing.no, men om du skal ha bil som hovedsaklig er bruksbil ville jeg sett på Bilstein B12.. Lurer på B12 selv, men skulle gjerne prøvd en e39 med det først Hadde det på e30'n min, og det var NYDELIG på den, men lurer på om det er litt for hardt for å være skikkelig behagelig på flåta. Når det er sagt er det ikke pinnestivt sånn som det jevne billige coilover-settet..
Glenno Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 Kjenner til venner som har gått for eibach senkefjører rett på orginale dempere til vanlig bruk. Tiden forandrer seg, så bedre kombinasjoner er mer aktuelt enn for flere år tilbake. Edit: dette var ikke justerbare.
midlertidig Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 Vel, skal ikke ha noe banebil nei, langt ifra skal være komplett "streetlegal", hehe! Men vil helst ha justerbart som holder greit, og er kjørtbart med til vanlig. Tenker liksom at den ikke skal bli senket så alt for mye, det skal være kjørbart på vinteren!! (selv om bmw ikke er helt populær som vinterbil...) Vil liksom ikke at den skal gå for langt ned bak og oppover framme.. det ser helt nallebo ut.
TurboLag Skrevet September 14, 2012 Skrevet September 14, 2012 E39 med B12 Jeg ville gått for det istedet for justerbart. Syns høyda der var spot on..
midlertidig Skrevet September 14, 2012 Forfatter Skrevet September 14, 2012 ah, se der ja! får bli B12 da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå