Gs123 Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Hei! Har disse liggende i garasjen og lurer veldig på hvordan felger det er.. Vet det er ASA av noe slag, men noen som har mer info? Bildet er funnet på nettet så ser bort ifra MB merket i midten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 For det første så heter det "hvilke felger"... Ellers så har jeg aldri sett noen asa som ser slik ut.. nærmeste er ASA st2 som er relativt like, men mangler skruene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 For det første så heter det "hvilke felger"...Ellers så har jeg aldri sett noen asa som ser slik ut.. nærmeste er ASA st2 som er relativt like, men mangler skruene... Du skjønte VELDIG godt hva jeg mente, så ser ikke helt problemet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 Problemet mitt er folk som bruker ord der de ikke hører hjemme. Når det er sagt så har jeg selv et sett med ASA felger, og det står modellkode på baksiden av de. Om du ser godt etter er det mulig du finner dette på dine felger også. ASA opererer som regel med to bokstaver og deretter et tall i modellkoden etter det jeg har erfart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 Problemet mitt er folk som bruker ord der de ikke hører hjemme.Når det er sagt så har jeg selv et sett med ASA felger, og det står modellkode på baksiden av de. Om du ser godt etter er det mulig du finner dette på dine felger også. ASA opererer som regel med to bokstaver og deretter et tall i modellkoden etter det jeg har erfart. Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 14, 2012 Share Skrevet September 14, 2012 5-eket alufelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet September 14, 2012 Forfatter Share Skrevet September 14, 2012 5-eket alufelger. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Lorinser kopi laget av asa. Mest sannsynlig 2delte sharifs felger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Stemmer. Garantert handla av Sharif. Var vel ikke all verden til kvalitet på de felgene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gs123 Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 hmm.. takk for svar Er 2delte felger hvertfall.. tror de kan bli ganske kule etter oppussing på en golf 6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 ASA W23 ASA DD1 ASA Consept DD1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå