leif harald Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 VURDERER å selge en Alpina b6 3,5 86 mod som jeg har kjøpt. "bilen" er uten motor og interiør. Kun chassi å understell. Dette er en orginal alpina bil som det er laget 219 stk av. Grommere vognkort en dette finner man ikke. Dere får komme med bud om noen er intrisert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Hvordan kan du tro att noen er villig til å gi deg noe annet en skambud med en så lite informativ salgstråd? Folk her inne på bimmers burde ta segselv i nakken å gjøre litt ekstra for å få ett litt mer seriøst forum. Blir som om jeg skal legge ut huset mitt for salg uten verken tilstandsrapport eller bilder. André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 15, 2012 Forfatter Share Skrevet September 15, 2012 Jeg er helt enig. Men dette er bare et ribba e30 chessi, ikke noe å se. Å er vel kun for spesielt interesserte mtp pris osv. Selges ikke under 70 lapper. Vet ikke om det er noen av disse bilene i norge? Ta kontakt på PM ved interesse så skal alt info fåes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Norsk? Har du ingen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet September 15, 2012 Share Skrevet September 15, 2012 Ble straks mye mer informativ tråd bare med det lille innlegget, hvor mye hk er det orginalt i denne bilen? Lykke til med salg. André Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Verdien er vell heller ikke stor pga mangler jo alt d originale? Eller har du det? Er jo mest verd om den har alle originale deler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2012 Selges ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg