SuxXx Posted September 15, 2012 Posted September 15, 2012 Jeg gir bort et e36 coupe baksete i sort stoff, da jeg ikke har e36 lenger. Det er et bitte lite hull i sitte puta, ses på andre bilde. Ellers helt og fint. Det er støvete etter lang lagring, så trenger en vask før bruk. Må hentes i Arendal! sms til 40 22 65 49
SuxXx Posted September 21, 2012 Author Posted September 21, 2012 Ingen som vil ha et gratis baksete? kjekt å ha et ekstra hvis noe går galt;-)
Pesslaad Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Kjipt at det står så langt unna :/ Kunne trengt et nytt til min bil, men står alt for langt unna.
SuxXx Posted September 21, 2012 Author Posted September 21, 2012 Ja det er litt kjedelig da. Hvor holder du til da?
Pesslaad Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Ganske så langt unna... Bor i Kongsvik(Nordland) og er i Harstad hver dag. Men blir vanskelig å hente den, å blir sikker mye styr med å frakte å?
SuxXx Posted September 21, 2012 Author Posted September 21, 2012 okei:-P ja, blir jo plutselig ikke gratis hvis det skal sendes nei. men men. vet ikke hvor mye frakt kan komme på jeg?
Pesslaad Posted September 21, 2012 Posted September 21, 2012 Trenger kun i grunn bare sitteputa og kanskje beltene vist de nye beltene jeg har fått tak i er feil. Hadde du klart å finne ut hvor mye det vil koste i frakt?
Recommended Posts