Vevlen Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 Ønsker å kjøpe Angel Eyes til min e46 nå, noen som har noen tips eller selger her inne? Er på jakt etter noen som lyser hvitt/blått og funker bra i dagslys:) og på kvelden.. //Vevlen
Chrissstian Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Anbefaler CCFL ringer, ligger drøssevis på ebay. Selv kjøpt mine der, meget fornøyd
Partygamer Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Vist du ser i signaturen min finn du LED ringer som er til salgs, dette er ringer som har mange mange små LEDs rundt om hele ringen og lyser intenst hvitt 6000K.. Veldig sterke, aldri brukt, problemet er bare at de er litt dyre..
Vevlen Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 Ja, nei tror jeg velger å ta http://www.ekstralys.no/products/ae-ledkit-til-bmw-e46 Ser ut som ett godt valgt tror jeg
Chrissstian Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Det der er CCFL ringer, kan fåes til en biligere peng på ebay
Partygamer Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Linken du la ut fra Ekstralys.no er LED lys.. Vist du vil ha veldig sterkt lys i AE dine, gå for LED Vist du vil ha AE som lyser like godt ved minusgrader som ved plussgrader, gå for LED Vist du vil unngå å koble ballast, osv, og heller vil ha plug and play, gå for LED Vist du vil ha mindre problemer med at eine ringen ryker, gå for LED Har også hørt at CCFL bruker litt tid på å "varme seg opp", tar litt tid før den lyser ved full styrke, ved LED har du full lysstyrke fra du trykker på bryteren. LED kan du få i forskjellige fargetemperaturer og lysstyrke, CCFL har ikkje eit like stort utvalg. LED lyser generelt sterkere om dagen, og har ikkje minst større synsvinkel. Du kan lese på forskjellige forums over alt, bimmerfest, bimmerforum, E46fanatics, osv.. Det er nok LED som rår Lykke til !
Chrissstian Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Oppvarmingen på CCFL tar bare noen sekunder siden det er gass basert.. Uansett, ser nesten ut til at jeg må bytte ut ringene mine med LED
Partygamer Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Hehe, Chrissstian! Eg vurderte CCFL i laaang tid, inntil eg såg forskjellen på de og LED, blei mildt forelska i dei kraftige LED`sa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå