Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en turbo det er litt slark. og lurer egentlig på hvilke deler i turboen som gjør at det blir slark?

Regner med at det er byttbare deler, men hovedspørsmålet er egentlig hvilke deler som gjør at det blir slark?

Mvh

Skrevet

Ein turbo skal ha litt slark opp og ned men ikkje aksial slark (ut og inn). Viss det er for mykje slark så er det rep sett å få kjøpt til dei fleste turboer så sant det ikkje er kinaturbo. Men det beste er å levere den inn til overhaling eller bare kjøpe bytteturbo viss det er mulig.

Skrevet

D er slitte lagerforinger og aksel som gjør att det blir slakk.Lagerforingene er lett å bytte,aksel er litt verre ettersom aksel og hjul må balanseres.

Sent from my LT15i using Tapatalk 2

Skrevet

om du starter opp bilen, og ( om du klarer) stopper propellen, så er nok slakken borte, det lille du har blir borte når den får oljetrykk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...