e30lars Skrevet September 15, 2012 Skrevet September 15, 2012 hei.. jeg har en m60b40 med 5trins manuell. (ny clutch) følger med motor, girkasse, gir og motor fester og el nett. kan også følge med mellomaksel. den er til passet e30. med custom motor fester, og gir kasse feste. med pom puter. om sveisa grenrør og rustfritt eksos. og om sveisa mellom aksel. trur jeg har org motor fester til e32 også. bilder kommer. 20.000kr. BUD. mvh Lars
e30lars Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 hvor holder du til hen a ? kan hende jeg får ordna noe.. dette holder hus i drammen.. (sande )
e30lars Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 hadde tenkt meg og selge detta samla. da det er lettest og få solgt det.. og da slepper man og tilpasse så mye selv:P men du kan jo komme med et bud,,
Dirty Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 e30lars skrev: hadde tenkt meg og selge detta samla. da det er lettest og få solgt det.. og da slepper man og tilpasse så mye selv:P men du kan jo komme med et bud,, Må nesten se litt bilder av eksosen da, og er mellomaksling balansert ? kan du ikke sende meg en pm
e30lars Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 mellom aksel er ikke balansert. men merka ikke noe til ubalanse. :Pmanifoldene er ikke et kunst verk. men gjør jobben sin hehe er 2 ifra ver side. som går inn i 2x 2 1/2 " og inn i en 3" en mellom potte og en bakpotte. skal ta noen bilder av alt etter jobb i dag.
e30lars Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 bmwgutten94: vill helst selge alt komplett.. siden det er svinghjul og kasse som gjør denne motorn hvert litt penger.. da må jeg ihvertfall ha det mellom legget ifra en 4l manuell til 4l utne kasse
øysteinolsen Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 15' +frakt til terminal hammerfest for alt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå