Gå til innhold

Bytte girkule , sitter fast !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk om det kan være en liten umbrakoskrue på siden av kula.

Deretter er det bare rå makt rett opp.

Sikre deg på en eller annen måte så du ikke brekker nesa.(tuller ikke)

Skrevet
  hao skrev:
Sjekk om det kan være en liten umbrakoskrue på siden av kula.

Deretter er det bare rå makt rett opp.

Sikre deg på en eller annen måte så du ikke brekker nesa.(tuller ikke)

Kan ikke si jeg ser noen umbrakoskrue på siden , er jo orginal kule så trodde ikke di hadde dette ?

Så siden det ikke er dette så skal jeg bare dra den av ? Etter hva jeg vet så er det en stjerneskrue under der det står hvilket gir den er i , men utifra den nye M kula så kan jeg ikke ta av der det står åssen gir den er i.

Har gått på den smellen en annen gang , men fikk meg kun en saftig en på tryne å kom meg unna å brekke nesa :)

Skrevet

Er det samme på E46 som E36 så er det bare å dra den rett opp,men sitter rimelig bra. Husk er det med lys i girkula,så vær forsiktig så du ikke drar i stykker ledningene.

Skrevet
  babjorn skrev:
Er det samme på E46 som E36 så er det bare å dra den rett opp,men sitter rimelig bra. Husk er det med lys i girkula,så vær forsiktig så du ikke drar i stykker ledningene.

Den som sitter på nå sitter dønn fast :s Men vil den nye sitte fast da om jeg bare dra den av ? Har opplevd det med flere kompiser som ikke har fått kula til henge igjen med den nye girkula etter di har rivd av den orginale....

Skrevet

Jeg byttet på min(2002 modell), bare å dra rett opp(pass på så du ikke får den i trynet), den nye klikket på plass uten problem

Skrevet
  bricks skrev:
Jeg byttet på min(2002 modell), bare å dra rett opp(pass på så du ikke får den i trynet), den nye klikket på plass uten problem

Må prøve dette da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...