Benjanz Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Hei:) Jeg ønsker å kjøpe en vinterbil, pga har ingen planer om å vinterkjøre bilen jeg har nå. Merke har ikke noe å si, så lenge det er manuelt gir og baktrekker en veteran hadde vært topp, men kan kjøpe nyere også. rust , bulker osv bryr meg ikke, men helst ikke store problemer med motor, altså fusking og sånt gjøre ikke noe. trenger ikke å være eu godkjent, men selvfølgelig + om den er! under 10k Bor i Kristiansand, så helst ikke for langt nord Takker for svar.
Benjanz Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 For å få litt fart på denne tråden, kan jeg gi 500kr til eventuelt en mellommann som finner en bil til meg hvis jeg ender opp med å handle:) så kort og enkelt; finn en bil til meg, og hvis jeg kjøper så gir jeg deg 500kr! (Finn og Autodb klarer jeg å finne selv, men om du kjenner noen eller lignende som har hva jeg leter etter)
Gjest Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 32000,- e46 318i 99 mod. Inkl reg. Bra bil. Eu til mai.
Benjanz Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 For dyrt for en herjebil i vinter :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå