atlee Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Kan man bruke preface ledningsnett på en facelift motor? Hva må man eventuelt bytte? (i tillegg til svinghjul)
Jørgen Lie Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Vet ikke om det funker, men flere ting som ikke er like: Turteller oppkobling Må ha hjerne fra preface Må bytte svinghjul Ha girkasse som har hull til følere (trigger og turteller(?)) Annen kobling på oljetrykksgiver Annen kobling på oljenivå /motoroljelampe (tror jeg) Er vel forskjell på motorstikket som står sammenkoblet med stikket i ledningsnettet om jeg ikke tar feil, altså ikke samme ting på samme nr i stikket Hvorfor vil du det egentlig?
atlee Skrevet September 17, 2012 Forfatter Skrevet September 17, 2012 Vet ikke om det funker, men flere ting som ikke er like: Turteller oppkobling Må ha hjerne fra preface Må bytte svinghjul Ha girkasse som har hull til følere (trigger og turteller(?)) Annen kobling på oljetrykksgiver Annen kobling på oljenivå /motoroljelampe (tror jeg) Er vel forskjell på motorstikket som står sammenkoblet med stikket i ledningsnettet om jeg ikke tar feil, altså ikke samme ting på samme nr i stikket Hvorfor vil du det egentlig?[/quote Vurderer å kjøpe tilbake en facelift motor jeg har hatt før. Som jeg tror er i grei stand. Planen er å ha denne som en reserve motor til min preface 325. (greit å ha et lite delelager ). Så jeg har jo det meste av deler som du nevner,lurer egentlig mest på om det funker å bytte alt over?
Jørgen Lie Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Aha.. Da skjønner jeg..! Ja, det var det da.. Ser ikke noe grunn til at det ikke skulle funke, siden det funker andre veien.. Men det vil jeg ikke si sikkert..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå