konrad Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Har nå fått bilen, MEN etter 1 dag så begynte airbaglampa og lyse av og på. Så etter noen timer, lyste håndbrekklampa, abs lampa og forbrukmåler,turteller døde totalt. Tempraturmåleren viser max temp på bilen hele tiden men kjøling er ok. og utetemp viser -40 hele tiden. Har prøvd å kjør test i dashbordet, men ingenting hjelper, samt koblet fra batteri i 1 time. Noen som vet hva dette kan være? Ifølge forhandler så var bilen strøken.
2000Touring Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Om du har kjøpt den hos forhandler så er det vel bare å levere den tilbake å få det reparert eller?
eeduu Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Har nå fått bilen, MEN etter 1 dag så begynte airbaglampa og lyse av og på.Så etter noen timer, lyste håndbrekklampa, abs lampa og forbrukmåler,turteller døde totalt. Tempraturmåleren viser max temp på bilen hele tiden men kjøling er ok. og utetemp viser -40 hele tiden. Har prøvd å kjør test i dashbordet, men ingenting hjelper, samt koblet fra batteri i 1 time. Noen som vet hva dette kan være? Ifølge forhandler så var bilen strøken. Akkurat samme skjedde med min Airbag lampen er nok sensormatten i passasjer sete, i og med at den går av og på, skift til bypass eller noe. håndbrekks lampen kommer på sammen med ABS lampen i noen tilfeller, det gjorde den på min, men på min røk speedometeret istede for turteller, men forbruksmåleren kommer seg når du fikser feil i turteller... vet ikke hvor den sensoren sitter. og ute temperaturen på -40 er maks utslag så da er temp sensoren røke, den sitter nok forrand venstre framdekk og er sikkert ikke så dyre. Vet ikke noe om motortemperaturen :/ Håper det hjalp noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå