kabeldeigen Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Hei, har fått innstalert ny Dynavin spiller i e39 min....Men jeg 3 stk spørsmål ang Dynavin spilleren. Spilleren jeg har er Android versjonen. 1. Hvordan får jeg navigsjonen til å virke, får bare at jeg ikke internett tilkoblet..Det har jeg heller ikke, bare ett mini SD kort..Så har lest at jeg må laste ned en APP, men vet ikke hvilken jeg skal ha, og hvordan dette gjøres 2. Hvor i Norge får man kjøpt en USB til innfeling (flush mount)? Lurte på å felle USB i askebegeret som er i midtkonsollen, men tviler på atvblir plass. Noen som har prøvd? Eller har en annen genial plass til å felle inn en USB kontakt. 3. Prøver å aktivisere Bluetooth på skjermen, denne blir aktivisert...men den "boksen" blir ikke huket av på displayet Hvis det er noen i Bergensdistriktet som har good peiling på denne spilleren, hadde jeg vært evig takknemlig på hjelp....spanter gjerne en kopp kaffe e.l... Takker for innspill Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stjerne Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 2. Jeg kjøpte en slik http://www.bassbrothers.no/display.aspx?menuid=25005&prodid=4696. Hullet ved innfelling skal være ca 22 mm. Jeg monterte den bakerst i rommet i midtkonsollen (E46). Godt med plass hos meg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Jeg plages også med navigasjonen på en Dynavin D99, så jeg følger med på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Her er en tråd om Dynavin spiller, på 18 sider... viewtopic.php?f=10&t=182009 Anyway; Jeg har M3Evolution sin custom Android ROM, og bruker Sygic (kjøpt fra Google Play). Bruker og autolauncher program (også å finne på Google play) for at Sygic skal starte automatisk. Bluetooth på Android siden; Du må ha en Bluetooth dongle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2012 1. Har fått tak i USB dongle, så har WIFI i garasjen, så for navigasjon til å virke med google maps. men hvordan får jeg navigasjon til å virke uten internett tilkobling? Hva må jeg gjøre? 2. Kjøpt og montert. Kom igjen, noen som har en ide?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 1. Har fått tak i USB dongle, så har WIFI i garasjen, så for navigasjon til å virke med google maps.men hvordan får jeg navigasjon til å virke uten internett tilkobling? Hva må jeg gjøre? Google maps fungerer ikke offline, hvis jeg har skjønt riktig. Et eget navigasjonsprogram må til - jeg anbefaler Sygic, syns det virker fett på min ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 1. Har fått tak i USB dongle, så har WIFI i garasjen, så for navigasjon til å virke med google maps.men hvordan får jeg navigasjon til å virke uten internett tilkobling? Hva må jeg gjøre? Google maps fungerer ikke offline, hvis jeg har skjønt riktig. Et eget navigasjonsprogram må til - jeg anbefaler Sygic, syns det virker fett på min ihvertfall. Jepp stemmer det, må være online for at google maps skal funke... har fått installert Sygic nå, og det funker fjell..Anbefales Men har ett problem til,,,,hvordan får jeg mobilen min til å bli access punkt mtp internett? Den dongle jeg kjøpte hadde både WI-FI og bluetooth innebygget i samme unit( Iht GS). Men jeg klarer ikke å få koblet opp tlf på bluetooth...kun handsfree som virker... Noen som er en ide? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 1. Har fått tak i USB dongle, så har WIFI i garasjen, så for navigasjon til å virke med google maps.men hvordan får jeg navigasjon til å virke uten internett tilkobling? Hva må jeg gjøre? Google maps fungerer ikke offline, hvis jeg har skjønt riktig. Et eget navigasjonsprogram må til - jeg anbefaler Sygic, syns det virker fett på min ihvertfall. Jepp stemmer det, må være online for at google maps skal funke... har fått installert Sygic nå, og det funker fjell..Anbefales Men har ett problem til,,,,hvordan får jeg mobilen min til å bli access punkt mtp internett? Den dongle jeg kjøpte hadde både WI-FI og bluetooth innebygget i samme unit( Iht GS). Men jeg klarer ikke å få koblet opp tlf på bluetooth...kun handsfree som virker... Noen som er en ide? Får å få access via telefonen går du på følgende, vet bare hvordan det er med android da det er det jeg har selv. Innstilinger>Trådløs Og Nettverk> Portabel Wi-Fi hotspot også bestemmer du passord på ''Innstilinger for Flyttabar trødløs sone'' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kanon....har du samme spiller som meg? Får du aktivisert blåtann inne på menyen (trådløse likoblinger) Jeg får ikke "sjekket/haket" av boksen... Snakket med GS, og de sa at blåtann står på hele tiden...er dette tilfelle? Regner med spiller og android tlf min kommuniserer sammen, da jeg får brukt handsfree.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simentp Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kanon....har du samme spiller som meg? Får du aktivisert blåtann inne på menyen (trådløse likoblinger) Jeg får ikke "sjekket/haket" av boksen...Snakket med GS, og de sa at blåtann står på hele tiden...er dette tilfelle? Regner med spiller og android tlf min kommuniserer sammen, da jeg får brukt handsfree.. Nei, har ikke samme spiller, ikke enda ihvertfall, men kommer iløpet av vinteren! Det med blåtann så ser jeg at du har skrevet at du får koblet til handsfree via spilleren og da regner jeg med at det er via telefonen og blåtann? Så da må det jo være kommunikasjon mellom spilleren og telefonen, er det musikk du skal spille av via telefonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2012 Kanon....har du samme spiller som meg? Får du aktivisert blåtann inne på menyen (trådløse likoblinger) Jeg får ikke "sjekket/haket" av boksen...Snakket med GS, og de sa at blåtann står på hele tiden...er dette tilfelle? Regner med spiller og android tlf min kommuniserer sammen, da jeg får brukt handsfree.. Nei, har ikke samme spiller, ikke enda ihvertfall, men kommer iløpet av vinteren! Det med blåtann så ser jeg at du har skrevet at du får koblet til handsfree via spilleren og da regner jeg med at det er via telefonen og blåtann? Så da må det jo være kommunikasjon mellom spilleren og telefonen, er det musikk du skal spille av via telefonen? Tenke først å få nett vi tlf, så tar jeg det andre senere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kabeldeigen Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2012 Da virker alt etter mye knoting frem og tilbake..Meget godt fornøyd med resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Siden du fikk det til må jeg spørre deg hvordan du gjorde det, kjøpte du en usb bluetooth adapter, eller bare tuklet du med instillingene for å få bluetoothen til å virke? Jeg har akkurat samme problemet, klikker på bluetooth aktiveringen, men får ikke "huket" av på den. Dersom du koblet til en bluetooth adapter, koblet du den i "DVD" usb'en eller "GPS" usb'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Da virker alt etter mye knoting frem og tilbake..Meget godt fornøyd med resultatet Siden du fikk det til må jeg spørre deg hvordan du gjorde det, kjøpte du en usb bluetooth adapter, eller bare tuklet du med instillingene for å få bluetoothen til å virke? Jeg har akkurat samme problemet, klikker på bluetooth aktiveringen, men får ikke "huket" av på den. Dersom du koblet til en bluetooth adapter, koblet du den i "DVD" usb'en eller "GPS" usb'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markuz Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 -Sorry for dobbel post.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå