bjørnm3 Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 Ska ha distansebrikker eller tykke skiver på 10mm tykkelse 6mm hull og diameter ca 10mm Noen som veit hvor få tak i noe slik?? Bjørn
thorbis Skrevet September 16, 2012 Skrevet September 16, 2012 greit og skrive hva det er til kanskje??
Hawkon88 Skrevet September 17, 2012 Skrevet September 17, 2012 Tar du kontakt med et mekanisk verksted kan de helt sikkert hjelpe deg. Bor du i bergen, kan du sende meg en pm så kan jeg være behjelpelig.
bjørnm3 Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Tar du kontakt med et mekanisk verksted kan de helt sikkert hjelpe deg. Bor du i bergen, kan du sende meg en pm så kan jeg være behjelpelig. takker hawkon. men noen må da selge slik over disk.blir jo ein liten formue for og få laget dei når de er snakk om 24 stk. bjørn
Hawkon88 Skrevet September 25, 2012 Skrevet September 25, 2012 Jeg tror nok at du må få de custom-made. I tilfelle det er en grossist som selger, er nok prisene sikkert tilsvarende hva jeg har skissert for deg på pm. Bare se på prisene GS tar for diverse skruer etc. Spørs litt hvor høye krav du stiller til finish, men det er ikke spesielt vanskelig å gjøre dette selv hjemme i garasjen. Ta utgangspunkt i en aksling ø10, kapp med vinkelkutter ønsket lengde, sett merke med en dor, og borr hullene med en hånddrill.. "Problemet" er at det er veldig tidkrevende arbeid sett i forhold til størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå