MNilsplass Skrevet September 16, 2012 Share Skrevet September 16, 2012 Sjekker interessen for min 320i Coupè. Km. stand: 278 000 Motor og girkasse i bra stand. Bilen er pen i karrosseriet, ///M-fangere utvendig, ikke noe tegn til rust som jeg har sett. Svart skinninteriør, sportsratt og ///M-girkule. Bilen har en meget pen blåfarge (lakkert av forrige eier). Bilen er per dags dato ikke EU-godkjent, men håper å få den godkjent før salg, da det ikke mangler mye. Hadde den på kontroll i vår og har hatt dårlig tid til å fikse den pga jobb. Kan muligens selges litt billigere uten EU-godkjenning, men vil helst vente til den er godkjent da det bare er småting og delene har jeg liggende. 17" BMW M-Contour felger sitter på med bra dekk. Bra Hakka R vinterdekk følger med på orginale felger. Forsterker og sub kan også følge med ved interesse. Prisantydning: 55 000,- men åpen for bud. Ta kontakt på e-post, sms eller ring ved interesse, eller om du har spørsmål. markus@nilsplass.no 995 64 122 (kan være vanskelig å nå på tlf etter kl. 16.00 da jeg jobber nattskift denne uken.) Flere bilder kommer etterhvert.¨ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MNilsplass Skrevet Desember 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2012 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå