Janthomas Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Hei, har en e30 som har fått en liten sprekk i bunnpannen, Det virker ikke som om det lekker ut noe olje under kjøring, kun når bilen er slått av så renner det ut ganske fort! Det jeg lurer på er om noen har noen tips til måter å tette sprekken på som vil funke for å frakte bilen ca 40 mil? I tilfelle kø, ferge osv ? letteste hadde jo vært å bare bytte den, men har ikke tilgang til løftebukk eller tid til å gjøre det! Er grusomt kjedelig å skulle kjøre også brått så skjærer alt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Kjemisk metall fungerer til det meste, også midlertidig tetting av bunnpanne. Vet forresten om bunnpanner som har vært brukt i mange år etter en rep. med kjemisk metall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 hmm dette så jo genialt ut! helt nytt for meg! kan spare meg mye jobb og kr i bunnpanner i fremtiden dette her:) takker for kjapt svar ! vil denne funke bra? eller er det stor forskjell på disse? http://www.clasohlson.com/no/Kjemisk-me ... 0#moreinfo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slabb Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Drøpte litt olje ut mens den sto og var kald men ikke noe når jeg kjørte. Brukte noe lignanes lim på min, og nå lekker det ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 vil denne funke bra? eller er det stor forskjell på disse? http://www.clasohlson.com/no/Kjemisk-me ... 0#moreinfo Dette er vel samme produktet ja, så løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Lekkert, da sparte jeg meg selv for mye jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Kan anbefale både Toyota og Locktite sin pakningssement Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janthomas Skrevet September 17, 2012 Forfatter Share Skrevet September 17, 2012 Den ble jaggu tett gitt! geniale saker! selvom man måtte jobbe grusomt fort, rakk å smøre på et tynt lag, skulle ta mer så var det helt stivt:) så måtte ta denne prossessen et par ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå