xerc Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Velger å selge bmwen min nå, etter nettopp å ha krasjet uten kasko på den. Det er blitt gjort mye med den det siste året; - Nylakkert for noen måneder siden - Mye listverk ble byttet i den forbindelse. - Fabrikkny bensintank og bensinpumpe ble montert sommer 2011 - Radiator ble byttet sommer 2011 - Dempere ble byttet vår 2012, gule bilstein B6. - Bremseskiver og klosser foran ble byttet våren 2012 - Div stag og foringer er byttet fortløpende. Senkesett er godkjent i vognkort. Status per idag: Fremskjerm, Begge venstre dører, Bakskjerm er skadet. Hjulstilling foran og bak venstre side er skadet. Bremseskive venstre bak er knust. 3/4 felger er skadet.Høyre bak er punktert, men tror det bare er pga skade i felg og ikke dekket. Frontrute er skadet. Bilen har gått 256000km, Aldri hatt noe problem med motor eller girkasse i mitt eie. Oljeservice ble tatt på 250 000 km. Selges først og fremst hel, Bud mottas. Må hentes med henger. PM for mer informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 5k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 5000 er nok litt lite ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 29, 2012 Share Skrevet November 29, 2012 ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet November 30, 2012 Forfatter Share Skrevet November 30, 2012 15k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Blir fort en dyr bil da? Bakfanger og lykt i tillegg. Er innerskjermen foran hel? Fort 15-20000 i bakskjerm bytte om man skal bygge den opp igjen. Hvordan er det å få tak i Dører etc til den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Desember 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2012 Vet ikke. Jeg byttet de to dørene på den andre siden ved lakk-jobben. Fant de på dagen. Dyr bli har det blitt for min del også Da jeg kjøpte den for 70k og har kosta på den ca 70k i ettertid også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hemidog Skrevet Desember 1, 2012 Share Skrevet Desember 1, 2012 Det er lett verdier for 15k i den bilen der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muztang289 Skrevet Desember 14, 2012 Share Skrevet Desember 14, 2012 Hadde jeg hatt plass å stå og jobbe med denne hadde jeg sterkt vurdert den til 15 tusen, som Hemidog sier så er det verdier for 15k++.. Får jeg spørre om hva som har skjedd og hva du møtte på? =) Lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Desember 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2012 Bare idioti og ett autovern.. Jeg har forresten en ny frontrute, abs sensor og diverse slike ting som ligger inni bilen også. Kom og hent den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Mai 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2013 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå