Gjest Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Som topicen sier, skjermen flimrer hele tiden, jeg trenger ikke å skru på en gang - så lenge tenningen er på flimrer det hele tiden, mest på nederste delen av skjermen. Dette fører til at ingenting av radio, cd, navi fungerer. Skrur jeg på slik det røde lyset lyser (som indikerer at enheten er på) så er det ingen forskjell. Noen som vet om dette skyldes problem med selve skjermen (4:3 MK2) eller om det kan være noe brudd i kabler eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 om jeg husker rett så har dette noe med en intern feil på displayet i skjermen, men skal være mulig å bytte kun selve skjermen:) ellers så kan du ha problemer lenger bak enplass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Ja det er det jeg kommer frem til, skal teste med en annen skjerm nå så får jeg ta det derifra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Ja det er det jeg kommer frem til, skal teste med en annen skjerm nå så får jeg ta det derifra:) ja er ikke værre enn det:) har skjerm til deg jeg om du vill ha 4:3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Vel, da har jeg byttet til 16:9 og får akkurat samme feilen. Noen som har peiling? Jeg mistenker nå GPS enheten i bagasjerommet, men det er litt skudd i blinde. Har ingen lyd, ingen bilde, ingenting. Bare streker på skjermen som flimrer svakt. Har testet med flere headunits både 4:3 og 16:9 men får som sagt samme feilen. Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Vel, da har jeg byttet til 16:9 og får akkurat samme feilen. Noen som har peiling? Jeg mistenker nå GPS enheten i bagasjerommet, men det er litt skudd i blinde. Har ingen lyd, ingen bilde, ingenting. Bare streker på skjermen som flimrer svakt. Har testet med flere headunits både 4:3 og 16:9 men får som sagt samme feilen.Forslag mottas med takk! har du testet med å resette bilen?(koble av minus og vente 10-30minutter) lyd og bilde går vell gjennom gps også ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
orodreth Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Er det cd/dvd navigasjon på bilen din? Prøv å ta ut disken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2012 Share Skrevet Oktober 3, 2012 Har testet hard reset med batteriet ja, samt ta ut sikringen osv.. Det er navipakke ja, har forsøkt å ta ut cden uten at det hjelper. Alt ser ut til å fungere greit i bagasjerommet - men det er jo noe som ikke fungerer tydeligvis! GPS enheten i bagasjerommet kanskje? Eller brudd i kabler frem til headunit? Huff.. grøsser ved tanken på kabelbrudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2012 Share Skrevet Oktober 4, 2012 Da har jeg fått lyd, men skjermen er fortsatt svart. Lyden kutter gjerne etter et par minutt. Må da skru av og på for å få lyd igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Du har nok en gåen navi computer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Vet du hvor denne navicomputeren sitter? Er det selve boksen der du setter inn navi-disken? Har lokalisert alt annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Det er den du putter cd plata i ja. Har du dsp lydanlegg? Når en har dsp så kutter lyden i anlegget etter en stund hvis navicomputeren er gåen. Dsp forsterkeren snakker sammen med navicomputeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 5, 2012 Share Skrevet Oktober 5, 2012 Det er helt riktig.. Har DSP, kutter etter en stund. I tillegg er skjermen svart/flimrete. Da kjøper jeg en ny navicomputer:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 7, 2012 Share Skrevet Oktober 7, 2012 Problem løst, navicomputer byttet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå