lassedahlberg Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 hei! noen som vet hvor jeg kan få tak i sotfilm til baklykta? hadde ikke lyst å bruke spray, vil ha mulighet til å ta av/fjerne uten problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 www.lamin-x.com Ferdig kutta til baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lassedahlberg Skrevet September 20, 2012 Forfatter Share Skrevet September 20, 2012 http://www.lamin-x.comFerdig kutta til baklyktene Sjekka tråden din, ble jævli fet! har selv bestilt carbonspoiler på ebay, og fått på 20" svarte felger og sort grill, mangler bare bakrute senker, annen frontspoiler og soting så er jeg fornøyd:) hvilken farge gikk du for? La du på blank så svart slik det står, eller la du svart rett på? lang leveringstid? kostet totalt med mva osv? ( *NOTE- LAMIN-X DOES NOT RECOMMEND THE USE OF "GUNSMOKE' WITH THE OPTIONAL "XENON ADAPTIVE HEADLIGHT" DUE TO FILM DAMAGE Lamin-x Headlight & Fog Light Covers precut for both the left & right sides of your BMW E92 Coupe [3-Series] (2007,2008,2009,2010). Protects & covers your lights from damaging road debris. Choose Clear for invisible protection and/or Color films to add a bold style. Great accessories for your car. ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Jeg har kun Lamin X på frontlyktene. Kjempeflott å legge på om du bare bruker tiden på det På bakkene brukte jeg den tykke sotefilmen fra Biltema, kun for å se hvordan det ble. Har tatt den av nå, da den ble stygg, og jeg ville ha litt variasjon igjen. Men ferdig kuttet til baklyktene var egentlig planen. Prisen er ikke noe å si på. verdt de 500 kronene det vil koste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Nye lykter er tingen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Nye lykter er tingen... Hva i all verden skal man med nye lykter, når man skal sote de andre med lamin-x? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 kjekkere å ha orginale blackline lykter enn å sote dei orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Finnes vel ikke blackline til E92/3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Okei beklager er lamin-x som en sotefilm? Hvordan er det å få de på? Prøvde meg på en sånn sotefilm til lykter på min Golf vr6 men det va ikkje så lett å få de veldig fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå