oskar Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 heisann, hvordan fikk du til us blinkers? har e34 og vurderer og gjøre det samme
joachim sørlie Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Må borre hull i blinklyset og sette oransj parklys pære der isåfall..
Vegard90 Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 http://www.autolights.no/products/us-blinker-module2
///MoePower Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Det vanlige er jo å sette inn orange dobbelpære med 5w/21w.. 5w lyser når du skrur på park/kjørelys og 21w når du bruker blinklysene. Den "US-modulen" det linkes til ovenfor her, lyser det for full styrke når man har på park/kjørelys og av/på når man blinker? Eller dimmer den ned styrken når man har på park/kjørelys og full styrke igjen når man blinker? For de skal i utgangspunktet lyse med full styrke kun når man blinker, hvis ikke blir de for markante syns nå jeg.. Å borre hull til 5w orange "sideblinklyspære" er ikke vits dersom det er plass til dobbelpære, man må bare ha litt annen sokkel.
Rune Teien Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Det vanlige er jo å sette inn orange dobbelpære med 5w/21w..5w lyser når du skrur på park/kjørelys og 21w når du bruker blinklysene. Den "US-modulen" det linkes til ovenfor her, lyser det for full styrke når man har på park/kjørelys og av/på når man blinker? Eller dimmer den ned styrken når man har på park/kjørelys og full styrke igjen når man blinker? For de skal i utgangspunktet lyse med full styrke kun når man blinker, hvis ikke blir de for markante syns nå jeg.. Å borre hull til 5w orange "sideblinklyspære" er ikke vits hvis det er plass til dobbelpære. jeg kjøpte den us -modulen via denne nettbutiken http://www.autolights.no/products/us-blinker-module2 kopla den via parklyset og bryter slik at man kan slå det av .den lyserca som en 5 w pære og blinker norm når man setter på blinklyset og går til bake å lyser når du skrur av blinklyset .er mye enklre en bore hull i lampa .og du behøver ikke å ha dobbel pære bruker den 21w som sitter der den dimer ned til ca 5 watt
Anbefalte innlegg