Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det vanlige er jo å sette inn orange dobbelpære med 5w/21w..

5w lyser når du skrur på park/kjørelys og 21w når du bruker blinklysene.

Den "US-modulen" det linkes til ovenfor her, lyser det for full styrke når man har på park/kjørelys og av/på når man blinker? Eller dimmer den ned styrken når man har på park/kjørelys og full styrke igjen når man blinker? For de skal i utgangspunktet lyse med full styrke kun når man blinker, hvis ikke blir de for markante syns nå jeg.. Å borre hull til 5w orange "sideblinklyspære" er ikke vits dersom det er plass til dobbelpære, man må bare ha litt annen sokkel.

Skrevet
Det vanlige er jo å sette inn orange dobbelpære med 5w/21w..

5w lyser når du skrur på park/kjørelys og 21w når du bruker blinklysene.

Den "US-modulen" det linkes til ovenfor her, lyser det for full styrke når man har på park/kjørelys og av/på når man blinker? Eller dimmer den ned styrken når man har på park/kjørelys og full styrke igjen når man blinker? For de skal i utgangspunktet lyse med full styrke kun når man blinker, hvis ikke blir de for markante syns nå jeg.. Å borre hull til 5w orange "sideblinklyspære" er ikke vits hvis det er plass til dobbelpære.

jeg kjøpte den us -modulen via denne nettbutiken

http://www.autolights.no/products/us-blinker-module2

kopla den via parklyset og bryter slik at man kan slå det av .den lyserca som en 5 w pære og blinker norm når man setter på blinklyset og går til bake å lyser når du skrur av blinklyset .er mye enklre en bore hull i lampa .og du behøver ikke å ha dobbel pære bruker den 21w som sitter der den dimer ned til ca 5 watt

• 3 weeks later...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...