bmwe34t Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 har en plan om å stroke min m50b25 til 2,8, bytte kamme i den å gjøre litt små ting.. men fikk liksom aldrig tak i rett veiv, fikk bare tak i komplett m52b28 med gåen topp pakning, å nå ble jeg usikker. skall jeg overhale b28 motoren og gjøre litt små mods der eller skall jeg fortsette med planen jeg hadde fra før? noen som har erfaringer å tips til dette???
LianLi Skrevet September 18, 2012 Skrevet September 18, 2012 Hva tenker du med små mods? M52b28 er god for 240hk om du bytter innsug, kammer og cai samt en god chip. Ville personlig bare basert alt på en m52b28 om jeg var deg.
bmwe34t Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 LianLi skrev: Hva tenker du med små mods?M52b28 er god for 240hk om du bytter innsug, kammer og cai samt en god chip. Ville personlig bare basert alt på en m52b28 om jeg var deg. akkurat di tingan eg mente med små mods ka kan man forvente av en m50b25 stroket til 2.8 med kammer lett porting og en god chip??
bmwe34t Skrevet September 18, 2012 Forfatter Skrevet September 18, 2012 ingen som har nå kunskap om dette??
hypah Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Har sett bremsepapirer på m50 med 2,8 innmat, m3 us kammer, m3 grenrør og chip til 227 hk. Har selv en m50 med 2,8 innmat Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bmwe34t Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 hypah skrev: Har sett bremsepapirer på m50 med 2,8 innmat, m3 us kammer, m3 grenrør og chip til 227 hk.Har selv en m50 med 2,8 innmat Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvordan syns du det fungerer i iforhold til vanlig 2.5? E det nå problem man blir å støte på med å montere 2.8 veiv i?
bmwe34t Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 hypah skrev: Har sett bremsepapirer på m50 med 2,8 innmat, m3 us kammer, m3 grenrør og chip til 227 hk.Har selv en m50 med 2,8 innmat Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Hvordan syns du det fungerer i iforhold til vanlig 2.5? E det nå problem man blir å støte på med å montere 2.8 veiv i?
hypah Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Det kan jeg ikke svare på da motoren står på pall i verksted Kjøpte den ferdig Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
bmwe34t Skrevet September 19, 2012 Forfatter Skrevet September 19, 2012 Ja riktig ja... Vet du kor mye din motor burde yte da?
hypah Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Nei, kommer helt an på tilstanden på alt mulig men satser på rundt 230 Skreiv feil forresten. De bremsepapirene var en m52b28 Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
GeirAndre Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 hvorfor ikke heller investere i presse?
bmwe34t Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 GeirAndre skrev: hvorfor ikke heller investere i presse? d e rett å slett bare ikke et alternativ, i den samenhengen motoren skall brukes...
Rogeren Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Er det en m52 b28 veiv med staker du trenger, har jeg for 2200 + evt frakt...
bmwe34t Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Rogeren skrev: Er det en m52 b28 veiv med staker du trenger, har jeg for 2200 + evt frakt... eg har å
hypah Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Uansett så er en stroka m50 bedre enn m52 mtp på overlading seinere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå