Gå til innhold

m50b25 stroker eller lett modda m52b28?


Anbefalte innlegg

Skrevet

har en plan om å stroke min m50b25 til 2,8, bytte kamme i den å gjøre litt små ting..

men fikk liksom aldrig tak i rett veiv, fikk bare tak i komplett m52b28 med gåen topp pakning, å nå ble jeg usikker. skall jeg overhale b28 motoren og gjøre litt små mods der eller skall jeg fortsette med planen jeg hadde fra før?

noen som har erfaringer å tips til dette???

Skrevet

Hva tenker du med små mods?

M52b28 er god for 240hk om du bytter innsug, kammer og cai samt en god chip.

Ville personlig bare basert alt på en m52b28 om jeg var deg.

Skrevet
  LianLi skrev:
Hva tenker du med små mods?

M52b28 er god for 240hk om du bytter innsug, kammer og cai samt en god chip.

Ville personlig bare basert alt på en m52b28 om jeg var deg.

akkurat di tingan eg mente med små mods :D

ka kan man forvente av en m50b25 stroket til 2.8 med kammer lett porting og en god chip??

Skrevet

Har sett bremsepapirer på m50 med 2,8 innmat, m3 us kammer, m3 grenrør og chip til 227 hk.

Har selv en m50 med 2,8 innmat :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
  hypah skrev:
Har sett bremsepapirer på m50 med 2,8 innmat, m3 us kammer, m3 grenrør og chip til 227 hk.

Har selv en m50 med 2,8 innmat :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hvordan syns du det fungerer i iforhold til vanlig 2.5?

E det nå problem man blir å støte på med å montere 2.8 veiv i?

Skrevet
  hypah skrev:
Har sett bremsepapirer på m50 med 2,8 innmat, m3 us kammer, m3 grenrør og chip til 227 hk.

Har selv en m50 med 2,8 innmat :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Hvordan syns du det fungerer i iforhold til vanlig 2.5?

E det nå problem man blir å støte på med å montere 2.8 veiv i?

Skrevet

Nei, kommer helt an på tilstanden på alt mulig :) men satser på rundt 230 :)

Skreiv feil forresten. De bremsepapirene var en m52b28 :)

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Skrevet
  GeirAndre skrev:
hvorfor ikke heller investere i presse?

d e rett å slett bare ikke et alternativ, i den samenhengen motoren skall brukes...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...