knoskar Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Heisann! Lurer på om noen vet priser for å sende bilder med Hurtigruten ? Og om bilen må ha skilt osv ? Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Fraktet min første bil med hurtigruten.. Opel omega med v6, tung satan fra tromsø til ålesund=10.000kr:) må ikke ha skilt:) ang pris så må du bare ringe til det kontoret bilen skal leveres inn:) er norlines som driver frakten i hurtigruten btw:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knoskar Skrevet September 18, 2012 Forfatter Share Skrevet September 18, 2012 Ahh, Er en E28 som skal nesten samme strekninga ifra Finnsnes- Ålesund Åja, så må ringe dit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobiastorvik Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Ahh, Er en E28 som skal nesten samme strekninga ifra Finnsnes- Ålesund Åja, så må ringe dit? Jepp! Bare å ringe så får du svaret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Dyrt som fy å frakte fra nord :/ men billigere andre veien, endte selv opp med å leie en retur container hos tollpost fra alta til bodø, fikk sjefen min til å ordne en fin pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet September 18, 2012 Share Skrevet September 18, 2012 Bilen må være kjørbar.. Priser ligger på mellom 3 og 10000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Og prislinste har de vel på hjemmesiden? Hadde det sist jeg sjekka .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå