pawel_nopl Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Hei, Jeg har et prosjekt på gang, som har bilentusiaster (dere) som en målgruppe. Kan jeg stille dere noen spørsmål? Jeg vil sette stor pris, om noen svarer på disse. Dette vil hjelpe meg mye! Dere får vite hva slags prosjekt dette er, når dette er klart! Jeg tror og håper at dette blir bra og fete saker ut av dette 1. Hva er bil for deg? (også ikke merke, men hva dette er for deg, f.ek. transport fra A til B, kjærlighet osv) 2. Hva er viktig for deg i bilene? 3. Hva synes Du om stancing? 4. Er Du stance maniak selv? Hvis ja: Hvorfor og hva bringer det for deg? 5. Hva synes Du om dagens trender? Nevn hvilken. 6. Er det noe Du savner i Skandinavia, når det gjelder bilmiljø/bilsamfunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 1. Hva er bil for deg? Er avhengig av bil for og komme meg til og fra jobb, bruker også bil til og komme meg rundt til kunder. + at bil er en hobby 2. Hva er viktig for deg i bilene? at de frakter meg fra A til B 3. Hva synes Du om stancing? tøft 4. Er Du stance maniak selv? Hvis ja: Hvorfor og hva bringer det for deg? ikke direkte men syntes det ser bra ut 5. Hva synes Du om dagens trender? Regner med det er bil trender? dagens trender syntes jeg er bra, mange biltyper kommer i ganske "fjonge" former om dagen og det er positivt 6. Er det noe Du savner i Skandinavia, når det gjelder bilmiljø/bilsamfunn? Flere bilbaner og billigere bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Hei,Jeg har et prosjekt på gang, som har bilentusiaster (dere) som en målgruppe. Kan jeg stille dere noen spørsmål? Jeg vil sette stor pris, om noen svarer på disse. Dette vil hjelpe meg mye! Dere får vite hva slags prosjekt dette er, når dette er klart! Jeg tror og håper at dette blir bra og fete saker ut av dette 1. Hva er bil for deg? (også ikke merke, men hva dette er for deg, f.ek. transport fra A til B, kjærlighet osv) 2. Hva er viktig for deg i bilene? 3. Hva synes Du om stancing? 4. Er Du stance maniak selv? Hvis ja: Hvorfor og hva bringer det for deg? 5. Hva synes Du om dagens trender? Nevn hvilken. 6. Er det noe Du savner i Skandinavia, når det gjelder bilmiljø/bilsamfunn? 1 .Bil er min største hobby, det meste av timene i døgnet tenker jeg på bilprosjektene mine, bil deler og egentlig alt som har med bil å gjøre 2. Det er viktig at bilene er i god stand, må ha særpreg og så klart mye motor 3. Bare når det skjer i moderate former 4. Nei. 5. Trender som som å proppe bilen med stance stickers og slikt liker jeg ikke. jeg er gammedags og liker for det meste kun orginalt ekstrautstyr når det kommer til utseende på bilen. 6. Flere muligheter til banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pawel_nopl Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Takk! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 1. Bil for meg er i stor grad hobby. Interessen har vært der siden jeg var liten, og lidenskapen er stor. Det betyr mye å få holde på med bil, da det er interessant, lærerikt, (dyrt), og morsomt om man får tilbakemeldinger på ting man gjør som folk liker. Ellers er bil nr.2 et fremkomstmiddel. 2. Viktig for meg er det at blien er i teknisk bra stand. Den skal være i orden, og se bra ut. Klarer man å skape noen "eget" ved bilmodellen(e) man eier, så gir jo dette enda mere kreditt for hva man gjør, foråpentligvis positivt, men kanskje negativt også. 3. Jeg personlig liker stance`ing, men liker ikke alt som folk gjør. Det kan bli for mye av det gode. Men, en bil som er rikelig senket, med hjul som passer bra, kan vel aldri bli feil i mine øyne. 4. Ja, til en hvis grad. Har ikke gjennomført noe stance-stuk på egne biler, sett bort i fra rikelig senk og breie hjul, men jeg synes at rette modifiseringene i stancemiljøet kan se utrolig rått ut. Men der igjen handler det om å gjøre det riktig. 5. Dagens trender er vel mange. Liker spesielt at mange er opptatt av å beholde orginaliteten på bilene sine, spesielt om det er gamle biler. Biler har opp igjennom tidene blitt behandlet både røft og dårlig, så å se en gammel bil, gjerne en klasikker, i bra orginal stand er noe jeg setter pris på. Ellers har man jo både stance-trenden, som beskrevet over, og "tyskerstuk"-trenden, som jeg liker godt. Sistnevnte har jo noen år bak seg nå, men fortsatt populært. 6. Kan ikke komme på noe jeg savner generelt i skandinavia, nei. Nå er jeg egentlig lite bereist på bilarrangementer og happenings rundt bil i Skandinavia, så litt usikker på hva jeg skal uttale der. Har jo sett at både norske og svenske aktører har arrangert en del store gromme treff, sett bort i fra Gatebil-miljøet med sine store treff, i det siste. Dette er jo positivt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leadfoot Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 1. Det er en interesse jeg alltid har hatt, og alltid kommer til å ha. 2. At de får meg til å smile. 3. Det er jålete, men folk skal få gjøre som de vil med sine egne biler. 4. Nei. Jeg foretrekker funksjon over form. 5. Jeg synes det er bra at man har gått vekk fra 90- og tidlig 2000-talls bodykit. Ellers ser jeg ikke for meg at jeg kommer til å delta så mye på fremtidige trender heller. 6. Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 1. Hva er bil for deg? Transport og lidenskap/hobby 2. Hva er viktig for deg i bilene? "personlighet" hvor egenskapene i hver bil verdsettes på godt og vondt. 3. Hva synes Du om stancing? Generelt sett kult. Omtrent som høyhelte sko på damer. Komplett ubrukelig, vondt og i en viss grad skadelig, men hvor det KUN handler om det perfekte utseende. 4. Er Du stance maniak selv? Hvis ja: Hvorfor og hva bringer det for deg? Jeg har vært, men ble lei å ha en så upraktisk bil. 5. Hva synes Du om dagens trender? Nevn hvilken. Stilren stance og/eller forbedring av det orginale. 6. Er det noe Du savner i Skandinavia, når det gjelder bilmiljø/bilsamfunn? flere og bedre muligheter for banekjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå