evo e3 Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Selges for bekjent. 103000km. 1 eier. Kommer Fra Engelsk bil. Alt av papirer følger med. 3cm tykk bunke med dok. og service/ rep. kviteringer. Bil, motor,gir var i idiotisk bra stand før den ble D.mont. Kopi av tollkort kan fremskaffes. - Komp. motor - Eksos - gir - Ny clutch - mellomaksel - bakstilling - diff NG: følger ikke med ledningsnett da han egentlig skulle ha datasprut. Ring gjerne eller send sms. 93047711 KUN SERIØSE HENVENDELSER 35 000,-
Moseby Racing Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 løp og kjøp!!! er jo gi bort pris
evo e3 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 "KUN SERIØSE HENVENDELSER" får et nytt begrep på bimmers.no Jeg tror jeg har solgt motoren 4 ganger, men kjøper'ene er ikke tilgjengelig verken på tlf eller på forumet. Annonsen blir fjernet/ikke besvart hvis den ikke er solgt innen lør. 13. Fortsatt tilsalgs tross STOR respons!
steinsus Skrevet Oktober 9, 2012 Skrevet Oktober 9, 2012 "KUN SERIØSE HENVENDELSER" får et nytt begrep på bimmers.noJeg tror jeg har solgt motoren 4 ganger, men kjøper'ene er ikke tilgjengelig verken på tlf eller på forumet. Annonsen blir fjernet/ikke besvart hvis den ikke er solgt innen lør. 13. Fortsatt tilsalgs tross STOR respons! Kan det være aktuellt og bytte i en 79 e21 323i ?? Vh. Stein
evo e3 Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2012 Nei, desverre Stein. kun reint salg Mvh. Patrick
evo e3 Skrevet Oktober 13, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2012 "KUN SERIØSE HENVENDELSER" får et nytt begrep på bimmers.noJeg tror jeg har solgt motoren 4 ganger, men kjøper'ene er ikke tilgjengelig verken på tlf eller på forumet. Annonsen blir fjernet/ikke besvart hvis den ikke er solgt innen lør. 13. Fortsatt tilsalgs tross STOR respons! PM'er, sms eller spørsmål i tråden blir ikke besvart! Er du int. plukker du opp noe noen kaller en talatut og ringer.. (Dritt lei klovner med hundre spørsmål på PM som egentlig ikke har penger eller skal ha noe.)
evo e3 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Blir satt på lagring til uka om ingen melder seg.
evo e3 Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Opp. Fortsatt en mulighet da den enda ikke er kjørt på lagring.
245Rallycross Skrevet November 4, 2012 Skrevet November 4, 2012 "KUN SERIØSE HENVENDELSER" får et nytt begrep på bimmers.noJeg tror jeg har solgt motoren 4 ganger, men kjøper'ene er ikke tilgjengelig verken på tlf eller på forumet. Annonsen blir fjernet/ikke besvart hvis den ikke er solgt innen lør. 13. Fortsatt tilsalgs tross STOR respons! har du glemt å sjekke datoen ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå