Bimmerson325 Skrevet September 19, 2012 Skrevet September 19, 2012 Hei. Jeg fikk bilen hjem fra EU idag. Det viste seg at det var noen feil, jeg kjøpte bilen for en stund siden (325i E36) betalte da 20lapper for den. ser fin ut. Fikk dette på lappen. - eksoslekasje - berearmsforing bak vs og HS - korrosjon bremserør bak V/side - mer en 50% forskjell bremse effekt. Mye/lite forhold pris? Noen som har peiling på skifting av foringene? evt noen tips hvor jeg får tak i dette til bra pris? Også sa karen på verkstedet (også merket selv) at da den er varm, går den ikke på tomgang nesten. turtallet hopper helt i bunn og klarer akkorat å dra seg opp ijenn før det går ned ijenn. sånn holder den på. men KUN da den er varm. noen tips til dette også?
Bimmerson325 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 ingen som har hørt om tomgangsproblemet?
marcusss Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ang. tomgang ville jeg prøvd å byttet LLM. Mvh
Junobruno Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Angående tomgangen tipper jeg det er lamdasonden om det kun er når motoren er varm
marcusss Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Hadde samme problemer med min 525IX e34. Byttet LLM, også ble det bra. Men skal ikke utelukke at dne kan være andre ting også.
Bimmerson325 Skrevet September 21, 2012 Forfatter Skrevet September 21, 2012 Hadde samme problemer med min 525IX e34. Byttet LLM, også ble det bra. Men skal ikke utelukke at dne kan være andre ting også. LLM? luftmengdemåleren du tenker på?
Sturmtiger Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Ja, se om det er en gummi slange som skal sitte under luftinntakslangen som har falt ut. Hvis det ikke er nr 10, så er det måleren som ikke er bra, nr 1.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå