Mikael Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 Noen som vet hvor disse evt det ene filtret ligger? Bilen stjeler strøm, og fant først ut av at forsterker måtte være ødelagt. Den er nå byttet, men har fortsatt ikke diskanter.. Er en 95' 740i, med originalt anlegg, BMW professional rds.. Har nå lekkasjestrøm på ca 150-160 mA og før forsterkerbyttet var den ca 400-500mA.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 delefilteret ligger, lå, i min 728 i selve kassen på dørhøytalerene, der kablene går inn i kassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 delefilteret ligger, lå, i min 728 i selve kassen på dørhøytalerene, der kablene går inn i kassen Ok.. Da må det være noe annet som er feil, for jeg har ikke lyd i en eneste diskant.... Noen som da har noe tips på hva det kan være da da? Begynner å bli litt lei å kjøre uten noe lyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 hva med selve spilleren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 hva med selve spilleren? Må vel i så fall være radiomodulen? Displayet som viser radiostasjon,cd ++ er vel ikke en spiller, men kun en "konsoll".. Men uansett, når jeg kobla ut radiomodulen så ble det ikke noe forandring i lekasjestrømmen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 delefilteret ligger, lå, i min 728 i selve kassen på dørhøytalerene, der kablene går inn i kassen Ok.. Da må det være noe annet som er feil, for jeg har ikke lyd i en eneste diskant.... Noen som da har noe tips på hva det kan være da da? Begynner å bli litt lei å kjøre uten noe lyd.. Du har da lyd forde, men ikke de høyeste tonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 delefilteret ligger, lå, i min 728 i selve kassen på dørhøytalerene, der kablene går inn i kassen Ok.. Da må det være noe annet som er feil, for jeg har ikke lyd i en eneste diskant.... Noen som da har noe tips på hva det kan være da da? Begynner å bli litt lei å kjøre uten noe lyd.. Du har da lyd forde, men ikke de høyeste tonene Har lyd, men ingen diskant. Har hele anlegget frakoblet iogmed at det stjeles strøm et sted, og jeg er lite interessert i å ødelegge batteriet som er helt nytt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå