johnnyboy2 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 har en bmw 318i 1988 mod som jeg ikke får start på! sjekka plugger, gnistrer. motoren får bensin, startern går rundt. coilen er bytta for ikke så lenge siden.sjekka sikringer. er så og si tom for ideer. så jeg håper noen kan gi meg noe vettug svar på hva det kan være og hva jeg bør sjekke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 kaansje veivsensor eller kamsensor? veivsensor er så og si hjerte i bilen, er den defekt starter ikke bilen om det smeller, å er kamakselføleren defekt/begynner, viss den begynner så kan den starte og gå utroligt ujevnt, men kan somsakt være kamføler og/eller veivsensor:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 mener at kamføler begynner og bli defekt, siden jeg bare skrev "begynner" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnyboy2 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Den vil ikke starte på trill heller så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dkarlsen Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 hmm, men viss f.eks veivsensoren er defekt så vil ikke motoren starte uansett hva du gjør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnnyboy2 Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 sider hvor jeg får kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kbpE30 Skrevet September 19, 2012 Share Skrevet September 19, 2012 sider hvor jeg får kjøpt det? gsbildeler.no koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå