Gå til innhold

e34 karosseri ø.k.

jpaunan
 Share

Anbefalte innlegg

Automatkassa har jeg, den kan følge bilen ved interesse. Pris er jeg usikker på, vil vel som andre ha mest mulig, så du får komme med bud. Bremserør, bensinrør, en del stag og foringer osv er byttet, eksos er hel, bilen har generelt svært lite rust, kun noe overfladisk pluss noe under ved bensinlokket.

Kostet på en god del timer under for å få den helt i orden til EU.

Motoren begynte å rakle mens jeg fikk vasket bilen rett etter eu'en, og havarerte på veg hjem.. Felger og dekk på bildet følger egentlig ikke med, da disse er nye og jeg gjerne vil ha dem på en av mine andre biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automatkassa har jeg, den kan følge bilen ved interesse. Pris er jeg usikker på, vil vel som andre ha mest mulig, så du får komme med bud. Bremserør, bensinrør, en del stag og foringer osv er byttet, eksos er hel, bilen har generelt svært lite rust, kun noe overfladisk pluss noe under ved bensinlokket.

Kostet på en god del timer under for å få den helt i orden til EU.

Motoren begynte å rakle mens jeg fikk vasket bilen rett etter eu'en, og havarerte på veg hjem.. Felger og dekk på bildet følger egentlig ikke med, da disse er nye og jeg gjerne vil ha dem på en av mine andre biler.

Selger vell ikke kun automatkassa? evnt pris på den ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kassa verdt da?

Jeg håper stadig på å finne noen som kan hjelpe meg å sette inn en M50-motor, jeg har et par stk i delebiler, i denne bilen, da jeg ikke har veldig lyst til å selge den, men det ser ikke spes lovende ut. Og M20-motorer i skikkelig stand er visst sjeldne blitt, og de som finnes er på andre sia av landet..

Verdien på kassa har jeg egentlig ingen formening om. Men det meste er jo til salgs om prisen er god nok ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kassa verdt da?

Jeg håper stadig på å finne noen som kan hjelpe meg å sette inn en M50-motor, jeg har et par stk i delebiler, i denne bilen, da jeg ikke har veldig lyst til å selge den, men det ser ikke spes lovende ut. Og M20-motorer i skikkelig stand er visst sjeldne blitt, og de som finnes er på andre sia av landet..

Verdien på kassa har jeg egentlig ingen formening om. Men det meste er jo til salgs om prisen er god nok ;-)

Okei, blir mest sannsynlig jeg setter inn m50b25 med manuell istede så trenger ikke kassa da :)

m20b25 motoren som står i med gåen kasse skal være grei den, chip,kvasskam og diverse annet gjort med den også...blir tilsalgs om jeg setter inn m50 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Da er jeg intr i motoren din om jeg ikke finner ut av hvordan sette inn m50 som jeg har flere av :-)

Tar ut m20'en så fort jeg har tid fra arbeid og setter inn m50 :) muligens om 1-2 uker vist jeg rekker det.. kan prøve å huske på å si ifra her når den er ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...