steffenkarstoft Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Hei Dette er min første BMW etter å ha kjørt Audi hele livet... Så jeg er litt grøn på BMW. Fikk warning på OBC akkurat nå at venstre parklys er gåen. Ute å kigge foran og riktig nok, vanligvis pleier det å være lys i den ringen (det som hedder Angel Eyes?) rundt nærlys. Åpnet panseret og kigget litt, ser der ett deksel som jeg tar av for å komme inn til lykten bak og inne der sitter en vanlig H8 pære for nærlyset. Men hvor i alverden sitter den pære som gir lys i ringen? Og hvilken pære er det som jeg må kjøpe for å bytte. Har søkt litt inne her og blir mer og mer forvirret, noen sir lykta må demonteres andre greier å bytte uten. Samme det, om jeg må ta av lykten klarer jeg det. Noen steder i forum står det at det er 1 pære som lyser opp begge angel eyes, det skjønner jeg ikke, for det er jo lys i den ringen rundt fjernlyset? Det er bare i den ringen rundt nærlyset at det ikke lyser (parklys). Er det ikke bare å bytte en liten glødpære? Eller må jeg kjøpe en slik pære? Mvh
steffenkarstoft Skrevet September 20, 2012 Forfatter Skrevet September 20, 2012 Fantastisk. Takk for link, det ser jo lett ut, om jeg kan gjøre det på 4 minutter vil jeg la stå i det uvisse. Men en halv time kan og gjøre susen. Vet du hvor jeg får tak i disse pærene billigst? Ikke noe fancy LED, men bare original pærer eller noe tilsvarende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå