Gå til innhold

Bmw e82 Nye bak lykter


cato'n
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Leste du tråden om bilen vår eller salgstråden for splitterene? Jeg har std preface front på bilen min, og kan derfor ikke bruke splitterene da de er til m-tech fronten.

Trykk rett på linja i signaturen min under her hvor det står splittere til salgs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då er nye performance stripes på vei i posten. For eg gikk på en smell på når eg skulle montere den på døren, den røk :evil: jaja enda en 1000 lapp i striper :P

Så er det bestilt toning på siderutene forran

Så fredag, kommer siste resten av stripen på, og toning av rutene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rutene er blitt tonet :) Fikk ikke stripen på fredag, så det kommer bilde når den er på :)

Har skiftet litt deler på min far sin 525 også. trengte litt diverse deler

Termostat.

Egr.

Hovedlykter.

Tåkelys.

Motor deksel under.

5h3iocrs7rvh69o92y20.jpg

g7knaxvqzitk0suom9cu.jpg

Tok ikke bilde etter delene var montert. for bilen er jo umulig å holde rein i dette været vi har i Bergen, så får ta en vask av den før eg tar ett bilde med nye deler på, kom seg grådigt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koster ca 1000 kr for ett sett høyre og venstre. Synd att eg måtte kjøpe 2 sett :(

Men men sånn går det når eg prøver på ting eg ikke har greie på. Men fikk gutta på proffreklame til og legge de på, og då gikk det som en lek, for de :) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var coilovers montert, ikke helt fornøyd med høyden bak. Men håper den siger litt, er på maks senk bak. Forran kan eg justere ca 1,5cm ned til, men tror den blir i den høyden. Størrelsen på felgene blir i allefall 18", no står det 17" på :)

Siderutene er også blitt tonet.

Skitten bil stemmer. Men det er ca 3km. siden eg vasket den :P

y163dvh6nd7cime17cl7.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...