Gå til innhold

Bmw e82 Nye bak lykter


cato'n
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra du har kjøpt kvalitetsprodukter til vasken ;) Eneste du ikke hadde trengt å kjøpe er Muc-off, Muc-off=møkk :) Swissvax er det beste du får tak i, men vær litt forsiktig med Waschpudel den tåler ikke så mye synes jeg, så ta det rolig i vaskemaskin feks. ;) Personlig ville jeg brukt Car Bath til hverdagsvask, Megs NXT er litt for sterk til det. Kan blande den tynt, men da glir det dårlig, så SV er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nice.

ikke værst med strutsebein på en 1serie :D

Neida. Ble knall det :P

Bra du har kjøpt kvalitetsprodukter til vasken ;) Eneste du ikke hadde trengt å kjøpe er Muc-off, Muc-off=møkk :) Swissvax er det beste du får tak i, men vær litt forsiktig med Waschpudel den tåler ikke så mye synes jeg, så ta det rolig i vaskemaskin feks. ;) Personlig ville jeg brukt Car Bath til hverdagsvask, Megs NXT er litt for sterk til det. Kan blande den tynt, men da glir det dårlig, så SV er tingen.

Brukte Muc-off i går. spraya det på lot det virke i 3-4min. spylte driten av uten å bruke svamp eller børste på felgene. så eg er no førnøyd så langt.. Har hørt Waschpudel ikke tåler så mye, derfor er eg glad eg har fint fint prog. på vaskemaskinen :P

Megs nxt blir stående igjen, det er swissvax car-bath som hører hjemme i bøtten.

Så blir full prøving av swissvax produktene i dag :)

Ser meget bra ut dette her ja!:) Lå bak deg gjennom tunellen nedenfor Haukeland nettop ! :)

Som såpe så bruker jeg Maxi Sudds 2, og det fungerer ypperlig. glir bra og lukter godt.

Er nok redd for att det ikke er min bil. Var i byn en stripe i går i 8 tiden i går kveld.

Men har hørt att det er kommet en ganske lik bil som min her i byen, tenker då på stripene å vingen lakert 2 delt.. :( litt synd med 2 like biler. men men :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Tengte eg kunne dele ett bilde fra prosjektet

E28 528-535turbo

Her skal tectylen skrapes sånn att eg er sikker på å finne rusten under, for det er det nok.

Kanaler skal skiftes, forskjermene og frontplaten skal skiftes. Bakplaten skal skiftes samt hjørnepanel

Har alle deler, unntatt forskjermene

Motor er ferdig bygget. Mangler sprutet, satser på 500-550 i den.

5i66e6kiqr0dpnevs9r1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...