Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 148
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Bra du har kjøpt kvalitetsprodukter til vasken ;) Eneste du ikke hadde trengt å kjøpe er Muc-off, Muc-off=møkk :) Swissvax er det beste du får tak i, men vær litt forsiktig med Waschpudel den tåler ikke så mye synes jeg, så ta det rolig i vaskemaskin feks. ;) Personlig ville jeg brukt Car Bath til hverdagsvask, Megs NXT er litt for sterk til det. Kan blande den tynt, men da glir det dårlig, så SV er tingen.

Skrevet

Ser meget bra ut dette her ja!:) Lå bak deg gjennom tunellen nedenfor Haukeland nettop ! :)

Som såpe så bruker jeg Maxi Sudds 2, og det fungerer ypperlig. glir bra og lukter godt.

Skrevet
  combatkit skrev:
nice.

ikke værst med strutsebein på en 1serie :D

Neida. Ble knall det :P

Krisfje skrev:
Bra du har kjøpt kvalitetsprodukter til vasken ;) Eneste du ikke hadde trengt å kjøpe er Muc-off, Muc-off=møkk :) Swissvax er det beste du får tak i, men vær litt forsiktig med Waschpudel den tåler ikke så mye synes jeg, så ta det rolig i vaskemaskin feks. ;) Personlig ville jeg brukt Car Bath til hverdagsvask, Megs NXT er litt for sterk til det. Kan blande den tynt, men da glir det dårlig, så SV er tingen.

Brukte Muc-off i går. spraya det på lot det virke i 3-4min. spylte driten av uten å bruke svamp eller børste på felgene. så eg er no førnøyd så langt.. Har hørt Waschpudel ikke tåler så mye, derfor er eg glad eg har fint fint prog. på vaskemaskinen :P

Megs nxt blir stående igjen, det er swissvax car-bath som hører hjemme i bøtten.

Så blir full prøving av swissvax produktene i dag :)

ChristerM skrev:
Ser meget bra ut dette her ja!:) Lå bak deg gjennom tunellen nedenfor Haukeland nettop ! :)

Som såpe så bruker jeg Maxi Sudds 2, og det fungerer ypperlig. glir bra og lukter godt.

Er nok redd for att det ikke er min bil. Var i byn en stripe i går i 8 tiden i går kveld.

Men har hørt att det er kommet en ganske lik bil som min her i byen, tenker då på stripene å vingen lakert 2 delt.. :( litt synd med 2 like biler. men men :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Tengte eg kunne dele ett bilde fra prosjektet

E28 528-535turbo

Her skal tectylen skrapes sånn att eg er sikker på å finne rusten under, for det er det nok.

Kanaler skal skiftes, forskjermene og frontplaten skal skiftes. Bakplaten skal skiftes samt hjørnepanel

Har alle deler, unntatt forskjermene

Motor er ferdig bygget. Mangler sprutet, satser på 500-550 i den.

5i66e6kiqr0dpnevs9r1.jpg

• 1 month later...
Skrevet

ser jo bra ut :)

lyd oppgradering er aldri feil :)

hmm, svart blank tak ja, kan jo bli bra, kjør på :D

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har eg handlet inn monoblokk og subb.

Holder på og lage kasse til subben som passer med profilen i gulvet

Pioneer GM-D8601 - Monoblokk 1600 watt

Pioneer TS-W310D4 subb

773t694xuxkebfiimm31.jpg

txjsljq1bigzjbfxkw0o.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Felgene er 8,5X18 OG 9,5X18 så tenker på 215/30 235/40. Må ha strekk. Men får høre med en kompis i dekkbutikken ka han sier.

Skrevet

Ble fornøyd med lyden. Men må nok handle noe dynamat å lydisolere litt. Tenker på hattehyllen og trekket på bagasjeluken for å unngå vibrasjons lyder.

0yeesfkbnommm5zjujl3.jpg

o67rgkmydikthazzh6my.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...