Gå til innhold

e39 2000 mod vindusviskere problem...

erxzn
 Share

Anbefalte innlegg

hei, som det står i overskriften så har jeg et problem med vindusviskerene. Det begynte slik:

De stod på, så sluttet de plutselig å virke, så presset jeg hendelen ned noen ganger så funket de i 10 sek igjen og så stoppet de. har ikke virket på 2 uker ca.... nå har jeg demontert alt, så jeg har alt tilgjengelig. jeg måler 11,9V på kurs nr 1 i hanskrommet når viskerhendelen står på full hastighet. ( men bare av og til) så jeg lurer på om noen vet hva dette kan være, og hva jeg skal måle hvor ? og hvor releet til vindusviskerene er ? og er det noen spesiell måte jeg kan finne ut av om det er motoren som er streiket??

Mvh

Daniel Andersen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, som det står i overskriften så har jeg et problem med vindusviskerene. Det begynte slik:

De stod på, så sluttet de plutselig å virke, så presset jeg hendelen ned noen ganger så funket de i 10 sek igjen og så stoppet de. har ikke virket på 2 uker ca.... nå har jeg demontert alt, så jeg har alt tilgjengelig. jeg måler 11,9V på kurs nr 1 i hanskrommet når viskerhendelen står på full hastighet. ( men bare av og til) så jeg lurer på om noen vet hva dette kan være, og hva jeg skal måle hvor ? og hvor releet til vindusviskerene er ? og er det noen spesiell måte jeg kan finne ut av om det er motoren som er streiket??

Mvh

Daniel Andersen

Dersom viskeren virker når du presser ekstra på hendelen er veien kort for å mistenke selve hendelen.

Hadde nok starta der om jeg var deg, og jeg har forstått symptomene korrekt.

Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

releet sitter under luftfilterboksen på høyre side (sett fra førersetet) hvis du finner ut at det ikke er spaken. skal sitte 3 eller 4 releer der, husker ikke i farta hvilke som er til hva.. prøv å søk litt på forumet så finner du mer info, du er ikke den første med dette problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...