Smenny Skrevet September 20, 2012 Skrevet September 20, 2012 Rimelig strøkent M-sport multifunksjons ratt med airbag selges. Har noen små bruks merker, og bak rattet har skinnet dratt seg litt (Se bilde). Dual stage airbag, passer E39 fra 1999 og oppover. Selges da det ikke passet min bil. Rattet har røde og blå sømmer Må hentes i Sandefjord, da det ikke er lov å sende airbager i posten, såvidt jeg vet. 2500 kr. Her har skinnet dratt seg litt, på begge sider bak. Trykk for større bilder
khaidinhngo Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 vet du om hvor jeg får kjøpt et sånt ratt til min forresten? er pre facelift
Smenny Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Nei dessverre, er på jakt etter det samme, og har ikke funnet noe enda. Bare svin dyre ratt på ebay uten airbag. Facelift rattene passer, men kontaktene og måten kontaktene går til rattet på er forskjellig. Mulig det går an å modde kontaktene til å passe, men jeg tar ikke sjansen på å modde noe med airbagen
L.M.e30 Skrevet September 26, 2012 Skrevet September 26, 2012 sitter sånn ratt i min 97mod, så dem finns i pre-face.
Smenny Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 Ja, har hørt om pre-face ratt, men virker som de er vanskelige å finne ute for salg. Du får si i fra om du skal selge ditt
divad Skrevet Oktober 2, 2012 Skrevet Oktober 2, 2012 Sorry for OT,men passer dette rattet i en E36? Trenger ikke ha knappene i funksjon.
Smenny Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2012 Jeg har sett E36 med ratt som i det minste er veldig like dette, men jeg tør ikke love noe. Rattet i seg selv burde passe, men om airbag og slepering passer vet jeg dessverre ikke. Vet du om du har slepering på rattet eller i rattstammen? Kan ta nærbilde av kontaktene så du kan sammenligne
with69 Skrevet Oktober 7, 2012 Skrevet Oktober 7, 2012 jeg tar rattet hvis du sender det, er ikke noe problem å sende det i posten, fått sendt ratt med airbag før i posten, bare å sende som norges pakke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå