stianøverland Skrevet September 22, 2012 Forfatter Skrevet September 22, 2012 er ikke der problemet ligger, at automatkassa er for dårlig, jeg er mer sugen på manuell men får sjå. blir lite med updates i nærmeste fremtid, for driver å bygger verksted i underetasjen på huset, så mye av tia går med der og til barna =)
M3 Atle Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Takk for advarselen. Hilsen Atle! haha ta deg en plastikk dram stian og slappa litt ;p
fizn Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Se her ja, husker godt denne her fra gode gamle MP Forumet. Følger med videre!
Fredrik T Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Rått prosjekt ! Kommer til og følge med her
stianøverland Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 ekke noen her som sitter å ruger på 2 t4 flenser i rustfritt vell ?
stianøverland Skrevet Oktober 3, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2012 turboer er kommet, girkassa er på plass, nå må jeg begynne på ny tunell blir lite med oppdateringer fremover for pc'en er blitt forvist fra stuebordet. må bli ferdig med verkstedet før jeg får den opp igjen
VegarVS Skrevet Oktober 3, 2012 Skrevet Oktober 3, 2012 heftig kult prosjekt! håper på å få se masse bilder/video :D
stianøverland Skrevet Oktober 10, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2012 fått laserskjert flenser til eksos og turboer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå