Sviddgummi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Hei! Vi trenger litt biler til utstilling på Biltema Driftweekend neste helg. De som ikke skal kjøre på banen, kan stille ut bilen sin for 100,-. Det gjelder for hele helga, og kan jo ses på som en sesongslutt for bilene Vil du stille ut? Ta kontakt asap, helst før onsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Jeg stiller med bilen jeg;) mulig cise på forumet her også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet September 21, 2012 Forfatter Share Skrevet September 21, 2012 Flott! Hva slags biler og navn på dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Pm sendt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sviddgummi Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 Kjempe bra! Kom igjen folkens, er vel flere som vil vise frem bilene sine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 hmm, må tenke på dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim-A_84 Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Er mye mulig jeg er med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå