aronkj Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 Listen som går fra begynnelsen av vinduet framme (går akkurat fram i panseret) og over vinduene, og helt bak til bakskjermen, har altså begynt å ruste ! Ser ikke bra ut. Må kjøpe ny, men finner ingenting på Koed eller Schmiedmann. Prøver å google, og fant en guide til hvordan man bytter, men ikke hvor man får kjøpt ny.
Christofferriksen Skrevet September 21, 2012 Skrevet September 21, 2012 jeg har det liggenede.... hvor mye er du villig til å gi?
aronkj Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 jeg har det liggenede.... hvor mye er du villig til å gi? Bumper deg nå ! Trenger den lista !
aronkj Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Dere ? Er tross alt bare meg her ? Kommer helt an på i hvilken stand den er i. Er den ny ?
jpse36 Skrevet September 24, 2012 Skrevet September 24, 2012 mener den lista koster 1200kr pr stk på gs-bildeler. hvis det er takrennelista du mener?
aronkj Skrevet September 24, 2012 Forfatter Skrevet September 24, 2012 Takrennelista heter det kanskje ja ! Finner den ikke på GS ! Må være den mest håpløse personen på GS. Finner heller ikke lista noe annet sted...Noen som kan linke til en side ?
aronkj Skrevet September 27, 2012 Forfatter Skrevet September 27, 2012 hvor mye gir du ? For tredje gang; Er den ny ? Er den brukt ? Har du bilde ? Ser den bra ut ? Hvis den ser ut som en måsedritt, så skal du få 1kr, men om den ser så god som ny ut så skal du få 300kr for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå