Gå til innhold

Felgene passer ikke!!!

madse39
 Share

Anbefalte innlegg

Heh, det er altså de felgene fra lagersalg? Har akkurat samme felgene og på min e39 sedam med originalt understell så tok de akkuratt så vidt borti demperen fremme, men med 5mm spacer gikk det helt fint.

Jeg kjører nå med 255 dekk fremme og 5mm spacere og 275 dekk bak uten spacere uten noe som helst subbing :)

Edit:

Var også litt rart at de sa til deg at de skulle passe fremme. Første jeg hørte fra karen fra GS i telefonen var "spacer" og endte opp med 5mm ;) Ser ganske bra ut også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit hva GS Infinity felgene egentlig heter? Altså hvilket merke de egentlig er?

Kjøpte 4stk 18" 9,5 et25. De passer ikke forran, for de tar i coiloveren, og trenger å finne 2 stk 8,5!!

GS felger er kopifelger og heter derfor bare GS.

For det første er jo et25 litt mye på 9,5 felg forran, siden du ikke har skrevet åssen bil du skal ha de på går jeg ut ifra du kjører E39(madse39).

Du burde hatt f.eks. ET10-13 og 8,5/9" bred felg for å fått riktig klaring hvis du vil ha på noe bredt og slippe å valse ihjel hjulbuene dine.

Bak kan du kjøre på med samme ET og 9,5/10 bred felg.

Sånn til et greit utgangspunkt for en hver.

Litt research om akkurat din bil er ikke dumt før man kjøper hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At en 9.5" felg med et25 passer på en e39 uten coilovers tviler jeg ikke på, men når du monterer coilovers blir det brått mindre plass. Originalt ligger jo nedre fjærskål helt over dekket, noe som gjør at du kan legge hele felgen klin inntil dempern. I mitt hode sier det seg selv at når du i tillegg skal ha ei fjær i mellom blir det dårligere plass...

Er som KKise sier, her burde du gjort litt mer research, og forsikra deg om at selgern var klar over at du har justerbare coilovers..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...