Tiseth! Skrevet September 21, 2012 Share Skrevet September 21, 2012 Si jeg kjøper en 318is eller 320.. slenger i en m50b25 med turbo, får den mappet til 210hk ellernoe. Eller må den være under 192hk da dette er maks orginalt med dette understellet osv? får papirer på alt dette, er det da mulig å få dette i vognkort? Skal selfølgelig hente ut mer hester, må bare få turbo i vognkort. Takker for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 M3 kom med 321 hk. Så skal være mulig og godkjenne opp til den effekten. Men kan få trøbell med katkrav og avgastest har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet September 22, 2012 Forfatter Share Skrevet September 22, 2012 ja, har tenkt litt på det, m3 understell og en b25. Men er vell avgassene som er største problemet som du sier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Skal du ha godkjent e36 med turbo må du til utlandet (eneste plassen du får syklustest) å få godkjent syklustest...koster mer enn det er verd + at over halve som prøver første gangen må prøve flere ganger før de kommer under krava.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Kjører du med originalt sprut er ikke syklustest nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Sier noen ja. Det er da håpløst og forholde seg til bt. Noen sier att det går greit og noen ikke. Er bare og prøve. Kan bli positivt overasket:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Prøvde hos 6 forskjellige BT (riktignok for 5-6år siden) men vil ikke akkurat tro de har blitt noe mildere...mere power får man med mere suppe og mere luft...da er det Lett det blir mere avgass også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiseth! Skrevet September 24, 2012 Forfatter Share Skrevet September 24, 2012 Så blir vanskelig mtp avgasser da? Kjøpte meg en orginal e36 325 coupe 93mod i går. m50b25 med vanos, hvordan blir det med turbo tro? Blir sikkert bare å bygge skjult med bunnmontert turbo osv om jeg får råd etter lakkering osv av bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbina10 Skrevet September 9, 2014 Share Skrevet September 9, 2014 Hva skjedde videre ? lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mtbmarius Skrevet Februar 3, 2018 Share Skrevet Februar 3, 2018 Lurer jeg også på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå