Gå til innhold

Stille klokke/dato på en kjørecomputer.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da har jeg montert kjørecomputeren, og det ser ut til at alt fungerer, utenom at jeg ikke får stilt inn klokken/dato. Etter hva jeg forstår skal man holde uhr/date inne mens man trykker på et av tallene. Men som dere ser av videoen, skjer det ingen ting. Som man også ser er det minus 30 grader, grunnet at tempføleren ikke er montert. Mangler en forlengende ledning til den, som er bestilt hos gs bildeler.

På forhånd takk.

Mvh

Bent

Skrevet

Eg har hatt e34 med liten køyrekomputer. Der var det sånn at du skulle holde inne klokke/dato knappen til det blinka. So var det berre å stille inn rett tid dato. Man skal ikkje bruke 2 knapper samtidigt. Prøv det du og.

Skrevet

du må trykke inn den lille "tappen" som er ved siden av 1 tallet, med en kulepenn ol., så stiller du den inn og trykker på dn igjen, samme med daton

Skrevet

Takk Todleif, det var vel fremgangsmåten som du refererer til som jeg også trodde det var. Etter hva jeg har lest i min instruksjonsbok, og når jeg søkte om emnet på nettet. Men det som er riktig er hva Morten sier med og trykke inn den lille knappen nede på høyere side.

Så da løste det seg. Takk for infoen Morten. Burde vel sett det selv, men fikk det ikke med meg. Var vel ren sløvhet fra min side. Kan det være alderen? :)

3qyjvebcgv3cky1q8bh3.jpg

Mvh

Bent

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...