Balleks Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Hei! Jeg har en E39 99" 523iA. For noen uker tilbake fikk jeg problemer med å starte den. Det skjedde ingenting når jeg vred rundt nøkkelen. Etter 3-4 forsøk startet den plutselig. Nå kan jeg holle på i flere minutter før den plutselig kommer. Noen som har peiling på hva dette kan være?
glue Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 kan være startmotoren som begynner å bli slitt, eventuelt full av dritt.
Leo Skrevet September 22, 2012 Skrevet September 22, 2012 Klikker det bare i startereleet? Surrer starteren uten at motoren tenner? Klikker det bare så bør du se på starteren. Surrer starteren så må du se på plugger, pluggledninger, fordelerlokker (der pluggledningene henter strøm fra) om det er fukt, skitt eller utslitt.
Balleks Skrevet September 23, 2012 Forfatter Skrevet September 23, 2012 Det klikker bare i startreleet. Er muligens startmotoren jeg må ta en titt på her da!
ronnyskretting Skrevet September 23, 2012 Skrevet September 23, 2012 Kan være utrede koblinger. Ta ut og gjør rent koblinger på startmotor og prøv en gang til
glue Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 i dag har min startmotor begynt å tulle. den snurrer rundt uten å ta tak i svinghjulet. noen som har tips?
jtand Skrevet Oktober 1, 2012 Skrevet Oktober 1, 2012 Tipper det er sensor, typ kamakselsensor som gir deg trøbbel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå