knerten1971 Skrevet September 22, 2012 Share Skrevet September 22, 2012 Heisann Skifta viftereimen (eller multireim? det heter) på min 2000 mod E39 med 2,2l motor. etter den ble skiftet så vibrerer motoren i ca 5-7 sekunder før den normaliserer seg, for meg så virker det som om det er tenningen som "er ute av lage" og autojusterer seg etter den gitte tiden. hadde ikke dette problemet før skifte av reima. noen som vet hva dette kan skyldes? Tor Inge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krbj Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Hei Hadde tilsvarende risting i min bil ved oppstart av kald motor (M54B22). Hos meg løste problemet seg vet å bytte veivhusventilasjonen. De rørene og filteret var tette og var sikkert aldri byttet før. Vet du om det er lenge siden det er gjort på din bil? Kristoffer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knerten1971 Skrevet September 23, 2012 Forfatter Share Skrevet September 23, 2012 Heisann, såvidt jeg vet er ikke det gjort på den motoren.. men det er jo VELDIG snedig at det skjer når reima ble byttet, var ikke der før og nå er vibrasjonen der omtrent hver eneste gang jeg starter motoren. T. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå